Gå til innhold

Forsamtalen overstått! Skal ringe inn første mensdag i slutten av juli...

Anbefalte innlegg

forsøk rundt uke 36,kommer helt an på hvordan mensen oppfører seg fremover. Men vi er altså i gang vi nå.Tenk jeg KAN være gravid i oktober! Nå har jeg vært inne på puregonpen.com og fått en innføring i hvordan den skal brukes,mye å huske på:-O

Vel,vel det var oppdateringen fra meg:-)

Fortsetter under...

Hei du!

Hadde helt glemt at du skulle på samtale jeg..beklager så mye #masse dårlig samvittighet# Har sittet med eksamensforbredelser døgnet rundt den siste uka.

Men flott å høre at det var så positivt!! Da kommer vi kanskje nesten likt ut til høsten vettu;-)

Hei lita!

ja det var godt å komme i gang,ser lys i tunnelen nå!Det er mye en må passe på når en begynner,men det går seg vel til.Har heldigvis deg om jeg trenger råd,du vet jo alt om dette nå!

Forferdelig at det ikke skulle gå bra med deg denne gangen heller altså,men du vet alle gode ting er TRE!

Bra at vi kommer noenlunde likt ut neste gang ja...

Ellers så går det mye i jobb her også,såvidt begynt å komme i orden i nye huset,dritt lei av å se på alt rotet.Veldig provisorisk nå,sitter og ser på en liten hybel tv og krangler om plassen i 3 setern! Har ikke fått på plass møblene enda.JAJA det kommer seg jo...en gang! Å gud som jeg skal kose meg den 30 juni,skal ha innflyttingfest! Tror det er 2 mnd siden sist jeg drakk.Jaggu på tide snart! begynner å kjenne suget;-)

Lykke til med eksamensforberedelsene!! STÅ PÅ

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...