Gå til innhold

Feliz30............


ninikk70-fikk jente 6 des

Anbefalte innlegg

Hei, Feliz 30.

 

Takk for svar på E-mail jeg sendte deg idag,-skjønner ikke hvorfor vi ikke får åpnet private meldinger på hjemmesiden vår,men.....sånn er det.

 

Så på terminlisten at du har termin 3 dager før meg,- forstod det slik at du har opplevd det samme som meg? Hadde vært koselig om vi kunne utvekslet litt følelser/ tanker i dette svangerskapet.

 

Vel,-hvordan føler du det?

 

Hilsen mammaen til lille vakre Sander.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så kjekt. Da var vi på nett jo :)

Ja, det er en litt av en bragd vi har begitt oss ut på. Jeg kjenner at jeg er endel bekymret, det er ikke til å komme bort i fra. Var på ul i uke 10 og det beroliget meg litt, men er stadig bekymret for om dette kommer til å gå bra eller ei. Jeg har opplevd å miste i uke 22, dødfødsel pga infarkert i morkaka og babyen fikk ikke nok næring. Fikk et prematurt barn født i uke 32 året etter, han har det helt supert. Når vi nå startet opp med å lage barn nr to, (tre) så mistet jeg i uke 8 til tross for at vi hadde sett bankende hjerte.. Ja, nå er jeg jo snart i uke 12 og skuldrene begynner å senker seg ifht de "vanlige" SA og MA , men frykten for å oppleve det å miste sent i svangerskapet er tilstede hele tiden. Heldigvis får jeg god oppfølging fra fødepol under svangerskapet.

 

Du gikk litt lenger du? Får du noe spes oppfølging nå denne gangen? Hadde vært fint med en pm med en link til hjemmesiden din igjen, den forsvant for meg som sagt...

 

Skal nyte sommerdagen i dag, det er så godt med godvær, det hjelper på humøret. Pusle litt i hagen og sitte på verandaen å drikke istee og lese god litteratur. ( jepp, er sykemeldt og blir det hele svangerskapet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Hyggelig med svar.

 

Du er ikke alene om og være redd nei, vi skal på fødepoliklinikken i morgen,- må si jeg både gleder og gruer meg. Skal bli godt og få vite om det er liv der.

Mistet Sander i uke 30, og det vil jeg ikke oppleve igjen.Morkaken hadde vært dårlig, den var visst veldig liten.

 

Vi er lovet ekstra oppfølging fra sykehuset fra uke 22.

Ble sm nå på fredag pga veldig kvalme og trøtthet.(fikk frem til 15/6 i første omgang.)

Greit nok i dette været.... :-)

 

linken til hjemmesiden under her (gubben driver og lager en ny)

 

http://home.online.no/~knut-jar/index.cfm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, titter innom i en dopause fra verandaen - fantastisk vær!!

Vi tilhører jo også det samme sykehuset, og jeg må også si at det er greit med ekstra oppfølging. Jeg går hver tredje uke allerede. Jeg har også startet på medisiner for å få bedre blodgjennomstrømning i navelstrengen og bedre vilkår for morkaken. Kunne de finne noen grunn til at morkaken din var dårlig da? Infarkter eller slikt? Hadde du noe tilsvarende med de andre barna dine? Hvofor må dere vente til uke 22 for å få bedre oppfølging? ville det ikke ha vært betryggende psykisk å få litt hyppigere kontakt? Jeg ville ha spurt om det om jeg hadde vært deg.

 

Dumt å høre at du er kvalm og uvell, men det hører jo liksom med. Greit å være sykemeldt da! Jeg kommer til å være sykemeldt hele svangerskapet jeg, det er ikke bare bare det heller. Mine symptomer på graviditet begynner å avta, kommer og går litt,

noe som gjør at jeg blir litt ekstra bekymret igjen, men det er jo slik det skal være som regel.

 

Masse lykke til i morgen når dere får se det lille nurket deres! Krysser fingrene for at det går bra. Takk for link, skal se på lille Sander og resten av familien din igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det på ultralyden og første kontroll på fødepol? Mener ikke å mase altså, men har tenkt på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Var på ul på torsdag, det var en baby der inne,-og alt så bra ut sa han legen vår.

Var livredd når han skulle sette igang,- gikk så tårene trillet når vi fik se at det var liv.

 

H*n var 4,6 cm fra hodet til rompen.

 

Hvordan går det med deg,-lider du i varmen?

 

Vi hører vel jammen til i 2 trimester nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Så fint at alt så bra ut på kontroll. Det er en lettelse det. Når skal du dit igne neste gang?

 

Ja, nå hører vi jaggu til på 2 trimester også, det skal bli godt. Har kjent at jeg ikke har følt en like stor tilknytning her inne på 1trimester som tidligere blant de "nyblivende gravide og de som veldig gjerne vil bli gravide. Jeg kjenner at jeg slapper litt mer av, men skal bli godt med ny kontroll om tre uker. Er mest spent på sønnen min nå, han skal opereres for mandler, polypper og dreni overimorgen, men nå har han begynt å hoste litt, og jeg er redd for at sykehuset vil utsette operasjonen. Hadde vært så greit å få den gjennomført nå ifht resten av sommeren. ( egentlig godt å ha noe annet å fokusere på enn denne graviditeten hele tiden)

 

Ellers nyter jeg sommeren, blir litt varmt innimellom, men skal ikke klage!! Tenk på de som er høygravide nå.....Huff og huff. Ses på 2 trimester da eller?? Ha en flott søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hei.

Idag har jeg tatt årets første bad, det var veldig deilig...

 

Neste legetime er 29/6...ordinær ul i slutten av juli,-også vil vi få ny time hos han legen vi var hos på torsdag i midten av august,- da blir det ul hver 14 dag visst....

 

Han minsten min har hatt dren i ørene sine,- satt inn flere ganger. Går nok veldig bra skal du se. Men det er alltid tøft for en mor når barna skal til "pærs".

 

Jeg synes virkelig synd på de med stor mage nå.Eldste min er født i juni 88,- da var det skrekkelig varmt. Han er født søndag morgen,-og førstesiden på VG mandag var: Varmest i Europa..............Trodde jeg skulle krepere inne på det sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...