Gå til innhold

Noen som har bygd hus til under 1 million??? eksklusive tomta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket hus var det?? Finner jeg det på nettet??

Skrevet

Trodde ikke det gikk an jeg.....

Skrevet

du finner hus til gjerne 800 000 og slikt . men da må du jo tenke på at du må ha fliser, gulv, tapet, bad, kjøkken og slikt også. og peis og alt kommer utenom. så blir alltid mye dyrere enn man tror.

jeg vet, for vi bygger hus nå..

Skrevet

Hehe.. nei, ikke jeg heller ;)

Men har en venninne som har gjort det nå. De fikk tomta og grunnmuren var der fra et annet gammelt hus som stod der før. Så det de bygde ble da kaldt "TILBYGG".

Vet ikke så mye. Men de gjør mesteparten av jobben selv, og resten gjør en gjeng med polakker.

Huset er bygd på 1år tror jeg. Kjempe flott!!! De heldige jævlene *missunnelig kjerring i ny leilighet til 1,8millioner like ved*

Skrevet

Vet noen som har gjort det og det er våre naboer, men nå skal det sies at mannen i nabohuset og faren driver eget firma så de kjøper jo alt til innkjøpspris og tomten den har vært i familiens eiendom i alle år!

Alt som er gjort på huset er gjort på dugnad og det er ikke mange kronene de har brukt på håndtverkere bortsett fra de som lagde bassenget i hagen, det var vel det som totalt sett kostet mest i arbeidskraft!

Men tror for den vanlige mannen i gata det er umulig og bygge hus til under 1 mill om det ikke ligger langt på høyfjellet og man får tomten gratis med opplegg til vann og kloakk!

Skrevet

Hva med slike nøkkelferdige pakker?? Har tomt...:)

Skrevet

vi bruker sånn type nøkkelferdig,. men vi legger gulv og slikt selv :)

ellers blir det nok myye dyrere

Skrevet

Vi har bygd hus til under 1 mill viss jeg trekker i fra tomt og grunnmur...det er av typen aurora til nordbohus..finner det på nordbohus.no

Skrevet

takk:) Skal sjekke det ut:)

Skrevet

Er det mulig???? Vi har både snekker og rørlegger selv, og havnet på nesten 3 mill med tomta! Så nå er tomta lagt ut for salg!! Husk at alle matrialkostnader har gått opp med 30 % i år!

Skrevet

Älvsbyhus...

920 000....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...