Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på hva slags ullstrømpebukse du bruker nå? Har ikke så erfaring med det selv. Men tar du på babyen din ullstrømpebukse i 23-24 varmegrader for å beskytte MOT varmen? Eller misforsto jeg innlegget du hadde? Er det ikke generelt bedre i 23-24 grader å la babyen ligge med nakne lår og tær enn en ullstømpebukse??

Ikke ment som kritikk, bare lurer, jeg....det hørtes bares å unatulig ut i denne varmen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/barnestell/ull_ogs_om_sommeren

Skrevet

Ok, skal lese om de jeg også. Men er denne ullen i stedet for bare legger og tær? Eller bruker du alltid denne strømpebuksen i varmen? Vet ikke om det er noe for min gutt...han er veldig varm av seg utgangspunket og jeg synes det er så deilig å la han få ligge med med nakne tær/ben å sprelle :o)

Skrevet

Kom du inn ppå den linken som jeg sendte?

Det har ikke vært den HELT store varmen her enda. Jeg bor på vestlandet helt ut mot kysten, og det blåser en del her.

Men kommer nok antagelig til å la han sprelle bare bodyen når det blir skikkelig het her...

Skrevet

Ja, kom inn på linken. Bor i Oslo og her er det hetebølge deluxe om dagen, opp til 27-28 varmegrader...så akkurat nå er ikke dette aktuelt for oss. Her er bleie og kanskje en body som gjelder - rett og slett drit varmt:o) Men vi skal vel ikke klage nå som endelig sommeren er her? Men uansett så kan jeg ikke bruke strømpebukse på gutten min over 10 grader ( i tillegg til bukse, vognpose m.v) Han svetter som en voksen mann, gitt ;o)

Skrevet

litt forskjell fra oslo og vestlandskysten

Skrevet

Ja..men skulle gjerne hatt litt vestlandskyst her nå...hvertfall litt vind. Men dere har vel sommer og ganske varmt hos dere også? I så fall kommer den vel fort nå...hehe...Ingenting er bedre enn babytær og sommer. Min er bare 2 mnd..så det blir nok ikke den store badingen på han...men han skal få bade tærne sine etterhvert ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...