Gå til innhold

har jeg angstanfall, er jeg helt irrasjonell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en halv liter pils i sommervarmen nå, har hatt en fin dag med barna.

Så kommer smerten smygende mer og mer, sambo er ute, jeg er livredd. føler meg så stygg nå og har gjort det lenge. fant ut i stad at sambo av og til møter ei han har vært sammen med, men vet ikke mer enn det (står slik på facebook). Jeg føler meg helt nedslått av angst, føler jeg overhodet ikke er bra nok lenger. Kom så plutselig. Rispet meg litt på armen i stad, det har jeg ikke gjort på 5 år. klarte ikke motstå fristelsen.

Hva skjer egentlig??? kan jeg være premenstruell da? (får mensen om ca 1,5 uke så litt tidlig..) sluttet hos psykolog nettopp (diagnose tilpassningsforstyrrelse). Klarte ikke sitte der og prate om meg selv lenger, var grusomt og ekkelt. men var enige om å avslutte behandlingen til sommeren så....

kanskje er jeg helt irrasjonell nå, har vært det bestandig før. men jeg er lammet av angst nå. gråter og hiver etter pusten.

beklager utblåsningen. har ingen andre å "fortelle" dette til. vil gjøre det jeg kan for å skjule rispa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje du må snakke med sambo om dette. Sev om du har vært irrasjonell før er det ingen grunn til at han skal møte en han var med før, dersom dette er med på å trigge angsten din.

Skrevet

Hei HI. Jeg synes det høres ut som om du ikke er moden for å slutte i terapi. Når du går så langt som å rispe deg i armen så bør du søke profesjonell hjelp.

Skrevet

Det er jo ikke rart om du får angst og trang til å skjære deg når du finner ut noe sånt!

Sliter selv med angst i perioder og jeg skadet meg selv i flere år tildligere. Trangen kommer når jeg er helt maktesløs, mister kontrollen og blir lei meg.

Kanksje det hadde vært lurt å gå videre til behandlig nå, for det kommer ikke til å bli lett for deg fremover å konfrontere han og finne ut hva du skal gjøre videre.

Skrevet

Hadde spurt han sambo di, om det var slik at har tenkt til å treffe andre, uten at du vet om det.

Og så hadde jeg tenkt på alt som evt, var vondt, blitt ferdig med det. blås det ut..

Så kan du tenke på det positive. og glemme alt.

Jeg hadde det helt grusomt for noen uker siden, alt var galt.

Jeg var livredd for å kjøpe hus, samboer var ikke til hjelp og jeg fikk ikke noen trøst, går gravid, med bekkenløsning og prolaps i ryggen..

Så fant jeg ut at min onkel var dø, og alt bare hopa seg opp..

Trodde jeg skulle gå på veggen, jeg hadde ikke noen å prate med.. og samboer så bare at alt ordnet seg.....

Jeg fikk et sikkelig utbrudd, og fortalte om alt.. og ble ferdig med det... skal si deg det hjalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...