aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer med spiren:-) Var sikker på at jeg hadde deg fra juli klubben 2005, men ser at du fikk i august-05. Jeg hadde termin i august, men fikk i juli, sikkert derfor jeg var så innstilt på at vi fikk samtidig, for du var vel aktiv på bim den gang for to år siden du også? Det var iallefall jeg:-) Følger med endel nå også, men blir ikke helt det samme med en 2-åring i hus nei:-) Jeg har forresten termin rundt 14.januar. Lykke til med svangerskapet.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk og gratulerer du også Jeg hadde termin i september med snuppa men fikk i august Jeg var aktiv på bim første halvdel av svangerskapet iallefall, men så flyttet vi uten nett da (og så het jeg noe annet da : gir) Blir ikke like god tid til å følge med med en 2åring i hus nei Lykke til du også Vi får følge hverandre denne gangen også
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja det må vi gjøre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå