M*A*S*H* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 I dag har jeg hatt en super dag. Ble frokost på senga - 2 tørre knekkebrød og eplejus/farris servert av en trøtt gubbe. Fin dag på jobben. 1 time med staver på skauen med bikkja. Sov middag 1 time på sofaen. Også jobbe litt på kvelden igjen. Gleder meg over bildet av erta som henger her, knappe centimeteren lang. Moro. Håper dere andre får ei fin uke også. Husk støttestrømpene og folaten, jinter;-)
april d. Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 For et hyggelig innlegg, Scooby! Bra at du er så positiv! Burde man begynne med støttestrømeper allerede nå? Når burde man begynne med det? Dette vet jeg lite om. Hjelp,- jeg er 37 og leggene kommer sikkert til å se ut veikart om ikke lenge..
M*A*S*H* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Noen ganger må man forsøke å muntre opp litt her inne. Jeg fikk beskjed om å begynne tidlig med støttestrømper - jeg har en mor med store åreknuter og tenkte at sånn vil ikke jeg bli. Har riktignok ikke hatt på meg de superdupre fra bandasjisten hver dag (et jæ.. herk å få på da, og ikke så pene og se på, og dessuten et herk og vaske...) men hatt noen sånne som går til kneet i bomull fra apoteket som ikke er så stramme. For se etterhvert hva jeg gjør. Ingen på jobben vet jeg er gravid ennå, og møter jeg opp med de kjerringstrømpene veit du hva som skjer... hehe. Noen som har tips til måter man skal leve med disse strømpene på? Vasker dere hver kveld eller flere par? De dyre superdupre kosta sprette meg 800,- eller noe... Synes ikke jeg hadde råd til 5-6 par liksom, hehe. De billige fra apoteket kostet mye mindre, men de er liksom ikke så effektive da. Sukk. Alt man må tenke på;-) Flirer!
april d. Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for svar. Moder'n har også åreknuter, så jeg burde vel begynne med det jeg også. -Gruer meg til det, for det er 35 grader her allerede, så jeg går stort sett bare i flip-flops. Ugh! Ha en videre herlig dag!
M*A*S*H* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Ha en super kveld du også. :-D Strømpene lå igjen på badet idag. Mener de kjerringene på bandasjisten at vi skal gå med strømper opp til lysken (jeg er ganske slank men får noen flotte valker rett over kanten på strømpene) når vi går i shorts? Lekkert, sant? Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå