DK+2 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen plasser på nettet man kan bestille sånne, om dere skjønner hva jeg mener? Doble kort der man setter inn bildet på ene siden og skriver på den andre, vet ikke hva de heter....
Mamman til Brage Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 De har jo det på de fleste foto butikkene da
selma07 og engel Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har kjøpt farget kartong og limt bilde på det, og skrevet på baksiden. Det ble veldig fint synes jeg da. Bare et lite tips, og mye billigere også:-)
mayaya Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Alle fotobutikkene har det. Pleier ikke koste mange kronene, jeg tror ikke det er så mye billigere å lage selv :-) Men det finnes jo dyre utgaver også da :-p
DK+2 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Takk for svar! Selma, hvor har du kjøpt farget kartong? Finnes det noen plass på nettet man kan bestille det? Skulle hatt takkekort til min sønns barnedåp, så de kunne gjerne være lyst blå eller noe sånt =)
selma07 og engel Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Alle bokhandler har det!! Så sikkert lettere å stikke innom en bokhandel, men det finnes nok på hjemmesidene til slike butikker også:-) Jeg kjøpte sølvpenn og til å skrive på rosa kartong, og det ble veldig fint!
DK+2 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Takk for tips, skal dra innom en bokhandler imorgen å se om jeg finner noe bra, hvorfor ikke bare lage det selv, mye billigere, og om ikke finere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå