Gå til innhold

Tulletesting....men eg har jo så lyst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, er ny her:) Har akkurat fått gubben med på tanken om eit nytt småtroll...vi slurva ganske masse med prevensjon rundt sist eggløsning - og no innbiller eg meg sjølvsagt at eg er gravid....har liksom litt gravidfølelse.

IKM først om fem-seks dagar og har allereie tatt to testar, ein i går og ein i dag...dei ligg jo der i skuffa og skrik om å bli dyppa i urin, sant??? Veit at det er tullete å teste så lenge før, og begge var sjølvsagt negative... Men når eg først er på "babykjøret" så klarer eg knapt ha andre tankar i hovudet - sikkert mange som kjenner seg igjen...;-)

Velvel, no har eg iallefall lagt dei to testane eg har igjen, høøøøøgt oppå kjøkkenskapet så eg må ha krakk for å nå opp!! Kanskje det hjelper meg til å vente til IKM dagen før eg tissar på einav dei igjen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm, kan jo ramse opp dei symptoma eg har (evt innbiller meg at eg har)

* stikking nederst i magen

* litt nupper på areola

* ømme puppar (iallefall når eg knipe litt hardt i dei, men då teller det kanskje ikkje...)

* dårleg matlyst, noko som er heilt unormalt for meg

jepp, det var vel det....men eg håpar:-D

Ha ein fin kveld!!

Skrevet

Heheheh da er jeg AKKURAT lik deg! hehe

Jeg hadde eggløsning for 10 dager siden, og jeg har allerede tatt 3 teaster! hehe

Jeg visste da klart på forhånd at de ville bli negative så tidlig uansett, men klarte ikke å dy meg! har så mange symptomer og er altså sååå babysjuk!!! hehehe

Men nå har jeg bestemt å spare de 4 siste testene til IKM som er nå førstkommende lørdag! hehe :D

Skrevet

her er mine symptomer til nå:

mensmurringer (har hatt det siden 2 dager etter EL)

stikkninger nede ved livmoren

ømme bryster

"vorter" på/rundt aerola

Kvalme

oppkast

økt matlyst

eeeenormt sukkerbehov

svimletokter

hodepine

veeeldig regulerende hard/løs mage

vannansamling i leggene ( men det er mest fra forrige svangerskap)

økt vekt (sannsynligvis fordi jeg har såist så mye ! hehe)

Skrevet

å, du hadde fleire enn meg;-)

men eg kom på at eg har hatt haudeverk og skiftande laus/hard mage, også....ååååå, dette her er så spennande. Orkar ikkje tenke på korleis det skal bli viss det tar veldig lang tid å bli gravid, og eg skal så og kjenne etter symptom heile tida...

Skrevet

Hehe nei, og så er det også det at en ikke vet om disse "tegnene" er innbilte eller om de faktisk er sanne!

Hehe når vi har så lyst å bli gravide så kan vi innbille oss mye rart.

Men håper jo det er "virkelige" tegn! :-D

Huff ventetiden fra EL til IKM er sååå uendelig laang! hehe

Husker fra sist prøveperiode, da tok jeg 2 tester før IKM og 2 3 og 4 dager etter. men alle negative.. og så kom jo stygge tante rød!

Hehe jaja men sånn er det dessverre..

Håper nå med alle disse tegfnene jeg ser og kjenner at det vokser en liten spire der inne i livmoren min. :)

Har ikke så lyst å måtte gå over til 3 prøveperiode nei...

Jaja tiden vil vise.. :-D

Skrevet

skjønner akkurat hva dere mener, jeg tar p-piller, men innbiller meg alle mulige slags symptomer akkurat nå. så jeg vet ikke om det bare er ønsketenkning og jeg ser det jeg vil se, eller om det faktisk kan være noe:/ mine symptomer er:

ømme bryst

hodepine (hver eneste dag)

mer synlige hårsekker på brystvortene

fryser lett

mensmurring

var veldig kvalm noen dager men det gikk over

brun utflod (som bare varte noen dager)

en bloddråpe (ikke i forbindelse med mens)

dårlig i magen (men det er jeg så ofte at jeg vet ikke om jeg kan se på det som et tegn)

jeg tok en test for noen dager siden som var negativ, men forrige gang jeg var gravid testet jeg negativt lenge etter ikm...

kjedelig å vente:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...