bekkebekk Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er også blant de nye her. Jeg har nå prøvd siden mai, altså 17. mai. Jeg har hatt menslignende følelser i magen i kanskje en uke nå. Kjenner det særlig på kvelden. KAN det være et symptom? Når slår det eventuelt ut på testen? Jeg ha IKM rundt 20 juni.. altså en liten stund til.. jeg innbiller meg nok mye nå! Og håper.. ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei=) Hvis du har IKM 20. juni er det nok tidlig å kjenne symptomer. Men hvis du akkurat har slutta på pilla så er det nok derfor du kjenner det. Kroppen blir litt rar når den skal komme til seg selv igjen. Kan også hende at EL er rett rundt hjørnet nå, så ta dere noen runder i høyet i dagene framover. Masse lykke til!!
bekkebekk Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er nok kroppen som er rar. Jeg leser jo om de som bruker mange måneder på å bli gravid, men hører jo også om de som blir det første måneden!! Men det er litt mye å håpe på.. ) Vi har sex hver dag.. bortsett fra idag da. Nå ligger min kjære i senga med høy feber stakkars.. men han sa jeg skulle vekke han hvis jeg hadde positiv eggløsningstest! hehe.. han er herlig.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Uff stakar, håper han blir bedre snart da:) Så herlig han er som vil stille opp selv om han er syk. Hvis dere har sex hver dag, så er dere ihvertfall garantert å treffe EL. Krysser fingrene for at dere får full klaff på første forsøk=) Hold oss oppdatert=)
bekkebekk Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Vi prøver på det da, er vel to dager vi ikke har hatt det. Vi har begge vært litt dårlige med forkjølelse. I går stakkars kom han hjem fra jobb med feber og hele pakka. Men likevel så tok han initiativet. Men vi lo litt da.. ikke den beste sexen vi hadde opplevd sammen.. hehe..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 hehe, uff, hva man gjør for å få den etterlengtede spira;-) Er jo ikke noen krise om dere ikke har hatt det to dager. Svømmerne kan jo leve i opptil 5 dager;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå