Gå til innhold

Da har hun bestemt at hun er ferdig med smokken......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gulle troll vil ikke ha smokken sin lenger. Det begynte igår da hun skulle sove dupp at hun bare spottet ut smokken og da lot jeg det vare og hun sovnet godt uten. Tilbød henne den på kvelden men ikke heller da ønsket hun smokk og sovnet godt uten.

Idag da hun skulle sove dupp tok hun smokka men spottet den ut med en gang og sovnet uten, og likeså i kveld. Hun har heller ikke brukt den noe innimellom.

Snakke om at vi er heldige hvis det fortsetter slik.

Hun er 1år og 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiihaaa! Skulle bare si at det var koselig å "se et kjent fjes" på den siden jeg snart kryper over til. Heldig med smokkgullet ditt. ;-D

Skrevet

You welcome ;o))

Ja jeg er er heldigere en jeg klarer å skjønne om dette holder i seg!!

Skrevet

Så flink da :))

Heldig du. Har flere venner som sliter med å kvitte seg med smokken.... Skjønner det kan være vanskelig. Krysser fingrene for at det varer.

Skrevet

Men vi har jo ikke ens prøvd å få henne å slutte, dette er noe hu liksom kommet på helt selv. Det trudde jeg ikke var mulig. Trur aldrig jeg hørt om noen som bare kastet smokken helt uten videre når de er då små??

Skrevet

Så bra:) Samme skjedde med tassen, han var forkjølet ved ca 15,5mnd og nektet å ta smokken. Dette pågikk i ca to uker, og vi var veldig fornøyde med at han hadde sluttet med smokk helt på egen hånd;) Og så en dag fant han en pakke med uåpnede smokker i skuffen sin (der vi har grøt og smekker etc) og ble helt vill så jeg måtte åpne pakken og gi han en. Nå er han tilbake der han var, og bruker smokk en del på dagtid nå også, men bare dersom smokken er tilgjengelig. Tror vi bare må ha smokken i sengen, så slipper vi det at han tar med smokk overalt;) Men lykke lykke til, håper det varer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...