Gå til innhold

Hvor fort vokser magen?

miomia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kanskje kan kjelpe meg?

Hvor fort vokser egentlig magen? altså kan jeg merke at magen er større allerede i 4-6 uke? Eller har jeg bare rett og slett lagt på meg sånn pluttselig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg er fem uker på vei, og jeg føler meg veldig oppblåst i magen. Det er nok ikke livmoren jeg kjenner, men oppblåsthet rett og slett. Føler meg også hard og stram i livmoren, så jeg kan kjenne at noe er på gang der inne. Kanksje det er det samme med deg? Gratulerer med graviditeten hvertfall :)

Skrevet

Jeg måtte over i mammabukser i uke 6 og har vært synlig siden uke 10 (for folk som kjenner meg) Nå er jeg uke 19 og kan ikke prøve å skjule det om jeg skulle prøvd (kanskje i knappetelt!)

• 2 uker senere...
Skrevet

Magen min ble tyngre og "falt" liksom litt ut med en gang jeg ble gravid. De siste seks ukene har den blitt litt fastere og er tydelig større. Klarer ikke holde den inn om jeg prøver heller. Dette er nr tre og jeg husker at jeg brukte mammabukser fra ca uke 10 med de to første. Denne gangen har jeg begynt med det allerede. Får på meg noen vanlige bukser da, men det føles fort ubehagelig... Jeg har lagt på meg 1 1/2 kg til nå i uke 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...