Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for varmt og kle på babyen ull nå? Jeg har jo fått så sinnssykt mye fint som folk har stikket til lille Sienna, men er det for varmt for henne å bruke det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sier at ull "puster", men jeg for min del har for lengst lagt bort ulltøy. Det blir for varmt for mini. Flott at du har noen som kan strikke. Be dem strikke høst og vintertøy =)

Skrevet

Kommer mye ann på kvaliteten på ullen. Noe ull puster kjempe bra, mens annet kan bli bare klamt og varmt.

Så må nok bare prøve deg frem.

Skrevet

Jeg er utenkelig for meg å ha på meg selv ullklær nå, derfor bruker jeg det heller ikke på babyen!

Skrevet

Ull regulerer jo varmen. Men her er det så varmt nå at Mathias bare har på seg kortermet body og kanskje en shorts, så ulltøy er helt utelukket her i hvertfall.

Skrevet

Kanskje en sen sommerkveld dere sitter på terrassen? Men jeg ser ikke helt når ellers du skulle få brukt for det nå. Det er jo så varmt, og hvis det er hjemmestrikket er vel det ganske utnaturlig å ta på i mange og tyve varmegrader bare for å få "brukt det" . Synd de vokser så fort disse små.

Men spør deg heller spørsmålet selv: Ville du tatt på deg ullgenser i 24-25 varmegrader?????

Ser for min lille gutt så er alt av ull pakket vekk for sommeren. Nå er det naken hud, bodyer osv. som gjelder...høsten og vinteren kommer tidsnok

Skrevet

Nei, jeg ville aldri gjort det. Kan ikke skjønne annet enn at det er må være ubehagelig å sitte med en ullstrikkejakke/genser i 23-24 varmegrader....bare tenk deg det selv;o)

Mitt råd er at du nyter sommeren. La jenta di kose seg med lette sommerklær....

Skrevet

Det er jo ikke snakk om ull genser her da hvis det er meg dere sikter til. Les gjerne den nye tråden "Magda"

Skrevet

tror hvis det er hjemmestrikket det er snakk om for HI så er det vel god gammeldags strikketøy....ikke sånn ull du sikter til. For "gammeldags" strikketøy hjemmefra må jo være en lidelse å ta på i denne varmen som nå er på østlandet.

Skrevet

ja det må jo være en lidelse....

Skrevet

Jeg er "ull-fan", men skikkelig ull som puster - ikke superwash behandlet ull. Jeg bruker ikke ull nå når det er så varmt, har ikke kortermede bodyer av ull. Tar ikke på han langermet ullbody nå.

Og iallefall ikke ullbukser ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...