Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at reka kan dø i magen uten at man merker noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ved en MA er det mulig ja

Skrevet

å så ekkelt!! tenk om jeg har det da!

Skrevet

En SA er mer vanlig enn en MA, men jeg hadde en MA i uke 11 jeg da. Jeg merket det med småblødning, men ikke alle merker noe ved en MA. Men ikke gå rundt å bekymre deg for dette...det skjer ikke så ofte

Skrevet

HVis du skal gå rundt å tenke på det kommer du til å bli gal ! Jeg har opplevd det, men tror ikke det er mest vanlig.... SÅ lenge du ikke har noe historie som tilsier at det skal gå galt bør du ta det med ro og kose deg ..... Reka de har ikke godt av alle bekymringene dine :-)

Ordner seg for snille jenter vettu !

Skrevet

Jepp jeg hadde en MA i uke 8 men merket det ikke før i uke 13

Skrevet

Jeg kommer også til å tenke på MA neste gang jeg blir gravid, men skal gjøre alt jeg kan for ikke å tenke så veldig mye på det. Jeg ønsker å be om en tidlig ultralyd jeg da, men vi får se når den tid kommer

Skrevet

Men kjenner man seg fortsatt gravid da? Som at man fortsetter å ha symptomer og sånn..? Og er det som at det kan skje etter at man har sett at hjertet banker som det skal, eller har det ikke begynt å banke i det hele tatt? Off...Skulle gjerne vært av typen "lite bekymret" men jeg klarer ikke styre tankene mine unna sånt som dette...!

Skrevet

Uff- søte smootha. Jeg føler du er redd for dette pga. mitt svar, og det tenkte jeg ikke på når jeg skrev det. -Beklager om jeg skremte deg. Jeg mente bare å fortelle henne hvorfor jeg ble ekstra glad for å lese historien hennes,- ikke å gjøre noen urolige. Sorrysorrysorry, smootha.

Skrevet

Hos meg døde det ca i uke 9, så da måtte jo hjertet ha begynt å slå Jeg var kanskje litt mindre kvalm siste uken før det ble oppdaget ( oppdaget på ul i uke 11 pga små blødninger ). Men jeg ante faktisk fred og ingen fare helt til jeg begynte å småblø. Så jeg hadde symptomer til tross for MA. Har man sett ett bankende hjerte på ul i uke 9 så er det vel ca 95% sjanse for at det vil gå bra om jeg ikke husker feil. Jeg vet at jeg også kommer til å bekymre meg neste gang, selv om jeg prøver å love meg selv å ikke gjøre det.

Skrevet

Ikke tenk på det =)

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 7 og det ble oppdaget i uke 11 da jeg hadde noen småblødninger. Følte meg snytt kan man si.

Skrevet

Jenter, dere kan ikke drive og tenke på MA og SA hele tiden... Det kommer til å gjøre dere gale =) Jeg skjønner utrolig godt at man tenker på det, spesiellt de som har opplevd dette.. Og jeg vet at slikt er umulig og glemme eller la vær å tenke på hvis man har opplevd det..

Meen, la oss kose oss med den nye spiren vår, og håpe den virkelig klorer seg fast =)

Gratulerer til alle gravide kvinner der ute =)

Skrevet

Noen som vet hvor mange prosent/promille som ender i MA?

Skrevet

Cilibelle, ikke tenk sånn prosent/promille.. Du blir bare gal av det =)

Det er hvertfall sjeldnere enn SA..

Skrevet

kjære lille butterfly:) jeg må små le litt nå, her sitter du og sier man ikke må tenke på SA/MA, men jeg vet ikke hvor mange innlegg av deg jeg har sett som inneholder at du er redd for SA/MA selv.. litt komisk kanskje?

Skrevet

Prøver jeg og tenke litt mer positivt... JA ;D

Er en liten stund siden jeg har skrevet om det nå skjønner du !=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...