Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har lagt merke til at jordmoren min og legen min har masse bilder av babyer på kontoret sitt. Er det vanlig å sende bilde av barnet? Og hva skriver man da liksom? "takk for hjelpen"? ehhh
Nr-3-i-Magen Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville ikke gjort det... Da måtte det være at jeg hadde fått et spesielt nært forhold til dem, og det har jeg jo ikke. Det kan jo hende at det er bilder av slektninger og venner?
californiamama Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har sendt "takkekort" til jordmor to ganger (har 6 barn, så har altså ikke gjort det hver gang:-) Jordmor som var med på fødselen denne gang var helt fantastisk. Jeg hadde også gått til svangerskapskontroller hos henne hele svangerskapet , så det føltes veldig naturlig å sende bilde av babyen.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg sendte til jordmor. Får jo et forhold til henne, og følte veldig for å fortelle henne hvordan det gikk. Vi blir jo plutselig borte. Ikke sikkert jeg hade gjort det om jeg hadde vært hos henne etter fødselen. Skrev litt om hvordan det gikk og hvor stor han var osv.
mammaentiltrulte Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg sendte julekort til føde/barsel med en spes hilsen til jordmoren jeg hadde. var så fornøyd med henne og resteb av personalet. tuppa var født i oktober
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jada, klart jeg gjorde det! Sendte til legen og jordmora på helsestasjonen. Også sendte jeg faktisk takkekort hjem til jordmorstudenten som forløste Sanne for hun var fantastisk. Fikk god hjelp av alle og syns de fortjener en takk!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Gikk ikke til lege, og den jordmora jeg gikk til gjorde bare svangerskapet mitt værre så har ikke engang tenkt den tanken å sende noe sånt til henne. Men jeg tenkte tanken å sende noe til sykehuset fordi de var veldig snille med meg på barsel der, men gjorde det aldri. Tenkte også å sende et bilde og hilsen til barneavdelingen som tok vare på Telma da hun hadde svulst i beinet, men skulle gjøre det når hun blei frisk, men det har hun jo ikke blitt enda. (Forresten godarta svulst som har blitt helt fjerna, så det jeg mener med at hun ikke har blitt frisk er fordi hun ikke får brukt beinet sitt enda, 5 mnd etter at de oppdaga svulsten)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Nei, mener det er litt mer en privatsak. Man får muligens et personlig forhold til jordmor og lege, men ikke på samme måte personlig slik man får til venner man har privat. Synes forholdet til lege og jordmor bør ha en viss avstand og være mer på det professjonelle planet.
Hannahs-mor06 Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Vi lagde eget takkekort til jordmor jeg brukte under svangerskap, barnepleieren, jordmødrene som hjalp meg under fødsel og legen.. hvor vanlig det er vet jeg ikke, men personlig hadde jeg bare lyst til å takke;)og vise frem schnuppa også da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå