Gå til innhold

Soling av magen pluss bikinisesong

Anbefalte innlegg

I dette flotte sommarveret kosar eg meg ute i sola. Men er det slik at vi ikkje bør sola oss? Sola magen? Det er kapittelet med varmen, men det er jo berre å ta ein dukkert eller gå i skuggen/inn ein tur. Eller?

Og så... bikinien. Den passar (litt skummelt når ein er komne til veke 33, så...) - fleire som gler seg til å gå på stranda med struttande mage og bada/sola seg? Vi er jo tydeleg gravide for tida, så det skal gå fint. Men eg syntes det var litt ubehagelig å gå ut fyrste gong eg tok bikinien på...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9511581-soling-av-magen-pluss-bikinisesong/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også tenkt litt på....de første finværsdagene solte jeg meg i singlet, men så fant jeg ut at jeg måtte da kunne sitte ute på min egen terasse med bikini på! (har hatt bare overdelen og et skjørt da) Har naboer tett inntil, så følte først at det var litt dumt, men har slått det fra meg nå og nyter sola....tror ikke sola i seg selv er farlig for babyen i magen, men det vi må passe på er vel og ikke bli overopphetet! så jeg tar meg ihvertfall mange turer inni skyggen for å kjøle meg ned i løpet av dagen....

Soler meg så ofte jeg kan i dette godværet og jeg har ikke merket noe til strekkmerker eller annet. Tar selvfølgelig mange turer inn i skyggen titt og ofte slik at jeg ikke blir overopphetet,men jeg tror vi har bare godt av å få litt sol på kroppen. Bikini ja...om jeg hadde bare hatt en så...ligger i undertøyet jeg...har så stor mage nå at jeg passer liksom ikke til det akkurat nå,men til neste år skal jeg i bikinien igjen...vær dere sikker :o) ...

Så sol dere jenter, men med måte

CatClaw

Dette er første året eg går med bikini og ikkje treng halda inn magen! Kjempemoro å ha unnskyldning til å ha stor mage :)

Skulle sjølvsagt ynskja at det var omvendt og at det kun er denne ein av dei siste 23 åra eg ikkje er stolt av magen min, men men...

Har ein slapp mage til vanleg (og det utan å ha hatt baby inni der før) so det er kjempemoro å visa den fram no :-) Bikinien gjekk på fint òg, låg buksekant og ein overdel frå det året eg var litt større sånn generelt.

Kosar meg!

Annonse

Fantastisk at ikkje berre eg som kan gå med bikini som eg har brukt før! Det merkelege er at eg har minka ellers, men blitt større på magen. Sist var eg låvedør! og det tok si tid før eg gjekk nedatt. Men etterpå satsar eg på å få meg ny bikini, gå godt ned i vekt og berre nyta sommaren. (neste sommar altså...). Sist nytta eg magen som unnskyldning til å eta ein is eller to for mykje, så det er jo ikkje rart eg vart låvedør på slutten...

Akershus36 - høyrest ut som du er frå landet ein stad - har du forvilla deg til byen? Eg har forvilla meg tilbake på landet etter nesten 10 år i byen... Godt å sjå vi er fleire som skriv nynorsk her inne! (utan at vi treng å starta språkstrid her...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...