Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn et innlegg her tidligere i uka om at jeg hadde fått noen vorte/kviselignende prikker på areola. De er der ennå, og det har blitt flere. Idag har jeg rett og slett vært støl i magen, noe som er rart, for jeg har ikke trent mer enn vanlig, heller ikke andre typer øvelser. Stikker også i magen en del. Stølheten er liksom konsentert rundt området hvor livmora er kjennes det ut som.

Er dette et godt tegn? Er 12 dpo. IKM på torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Trur det er eit veldig godt teikn, eg! Hugsar frå begge mine svangerskap at eg hadde sånne stikk/strekkfølelse nederst i magen, litt ut på sidene. Areola blei også litt sånn nuppete eller vortete, som du beskriv. Og mørkare og større etterkvart.

Går også og kikkar på mine "nuppete" brystknoppar og syns eg kjenner litt stikking nederst i magen....men eg er redd det berre er innbilling og ønsketenking for min del...;-) Har enno fem-seks dagar til IKM...

Skrevet

Godt å høre .-)

Er jo litt redd det er bare innbilning... Men kan samtidig ikke huske å ha kjent dette tidligere. Og nuppene på areola er IKKe innbilning. Mannen min ser dem også, og er enig med meg i at de ikke har vært der før.

Får smøre meg med tålmodighet noen dager til... Fikk besøk av Mormor og Morfar idag, og de skal være her noen dager... Vil ikke teste mens de er her, for jeg kommer ikke til å klare å holde maska da. vil ikke at de skal være de første som får vite det...

Håper det du kjenner ikke er ønsketenkning, og at vi begge er gravide nå :-) Lykke til frem mot IKM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...