Gå til innhold

Når begynte dere å bli kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+6 i dag og er ikke kvalm. Er det for tidlig kanskje.

Håper på en måte å bli litt kvalm for da føler jeg virkelig at jeg er gravid. Hadde en SA i desember og derfor litt nervøs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er over 6 uker på vei og ikke være NOE kvalm i det hele tatt!! er ikke noe uvanlig det... tror ikke du trenger være nervøs, men skjønner greia di.. jeg mista i mars... tenker litt d samme.. he he

Lykke til videre! hilsen meg

Skrevet

Forrige svangerskap som endte i MA uke 12 - kvalm fra dag en nesten. Jæ... kvalm og ikke i stand til å gjøre annet enn å ligge. Denne gangen, brakk meg en gang da mannen min åpnet en fersk snusboks foran meg:-) Også har jeg spist knekkebrød 2 morgener i senga. Litt ekkel når sulten men ikke sånn som sist, Ikke på langt nær så ille. Nå 8 uker på vei, og fin hjerteaktivitet på erta. :-) Så kvalme er ikke noe å ønske seg, var vel det jeg prøvde å si. Kom det godt fram? Lykke til, endelig. Du skal se det blir vår tur nå.

Skrevet

Jeg er 6+2 idag og har ikke vært så veldig kvalm, mere veeeldig mett.

I dag hadde jeg et lite innslag av sterk kvalme midt på dagen.

Lykke til!

-Og nyt at du er i fin form....

Skrevet

åå uff føler med deg, vet du om man har større sjangse for å miste nå siden jeg mistet i desember?

Lykkeønskninger til deg

Skrevet

Hei Endelig! Jeg er 4+4 og heller ikke kvalm, bare litt uggen innimellom. syns å huske at jeg ble kvalm i 6.uke sist.. så jeg håper bare at jeg slipper ¨å bli kvalm denne gangen.. er så kjedelig!!

Skrevet

Tror faktisk det er mindre sjangs for å miste andre gang, har jeg hørt da, at den sitter som regel på andre forsøk, men man må jo ikke ta alle gledene heeelt på forskudd da;)

Skrevet

Deilig å ha dere

Takk skal dere ha støttende sjeler:)

Vet dere om man har større sjangs for å miste når man har mistet en gang før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...