Gå til innhold

Er sååå skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM på lørdag men den h.. tanta kom i går.. Vet at det bare er 1pp men alikevel.. syklus på 23 dager.. berk.. ja ja.. får kjøpe EL-test igjen da og følge med siden syklusen ikke er helt regelmessig etter å ha sluttet på p-pillen i april..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente lørdag den 9...juni

Skrevet

Jeg kjenner følelsen du har så altfor godt. Selv om det er din første pp så er skuffelsen enorm. Men for meg ble det faktisk enklere etter som tia gikk. Jeg var jo sikker på at jeg kom til å bli gravid med en gang, derfor ble jeg kjempeskuffet da første mens kom. Men på andre og tredje periode var jeg mer avslappet så da ble ikke skuffelsen så stor. Jeg brukte en formue på tester de to første mnd. Men så bestemte jeg meg for at jeg ikke kunne holde på slik. Så da jeg endelig ble gravid, måtte en venninne overtale meg til å ta en test.

Skrevet

Forstår godt at du er skuffa!! Blir like skuffa hver mnd jeg - ikke noe gøy!!

Håper spira sitter hos deg snart!! Vi venter på noe bra:) Og krysser fingrene for neste pp!

Skrevet

åh.. vet akkurat hvordan du har det;) men hold motet oppe, noe jeg har lært meg etterhvert, er å ikke bli så skuffa (selvom jeg blir det HVER gang) , så hvis det ikke klaffer tenker jeg på alt godt jeg kan gjøre for mannen min, og de rundt meg.. Da går tiden ganske fort..

Lykke til videre i neste pp, og håper virkelig det klaffer da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...