<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er nok gravid tror jeg...en ganske tydelig strek selv om den ikke er like sterk som test streken, så da er jeg gravid da...HJELP!!! Kjæresten tok det ikke helt bra, han synes ikke det var bra...! ble sjokka..vi har bestemt oss for å vente siden jeg er i en dårlig jobb situasjon og skal si opp så fort som mulig... føler meg ganske alene nå men det går seg nok til etterhvert når sjokket har godt over.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2007 Kan det være feil? Noen som vet om billig testene erb 100% korrekte?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer så mye=) Jeg tror at det skal mye til å få falskt positive tester, ihvertfall når du har tatt fler som er positive. Ville nok tatt en CB i morgen for å være 100% sikker. Men du er nok gravid. så synd at kjæresten ikke tok det helt bra. Men han venner seg nok til tanken snart og blir glad=)
millymolly&mini Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 En strek er en strek på gravidtestene fra billigtestene. Du er gravid uansett om den er svak eller sterk! Tror de er 100 % korrekte, men du kan lese om igjen om dette på bruksanvisninga på billige-tester.no eller den du kanskje har...? Kjipt å være i dårlige jobbsituasjon- er på en måte i samme situasjon, men ble ikke gravid denne mnd.. Men er du førstegangsgravid, så synes gjerne ikke magen før du er 4 mnd på vei. Så hva med å finne en ny jobb først før du sier opp den du har nå?
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Hadde en ma i slutten av februar så det er ikke første gang jeg er gravid..men føler meg ikke gravid bortsett fra at jeg er veldig følsom da... Vi må nok begge ha litt tid til å venne oss til tanken for dette var ett sjokk!!! Glemte å ta el-test 1 dag og den dagen hadde vi sex...neste dag var testen el-testen positiv så da ventet vi noen dager....men da skjedde det for det. Ja ja, alt går ikke alltid etter planen:) Får bare la han roe seg ned så går det seg nok til:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 gratulerer såååå mye:) må du tenke på en ting:) vi alle er her for deg...støtter hverandre:) det er jo en gave du har fått jo:)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk:) Det er godt å ha dere jenter:) for en fantastisk gjeng:0) **************Sender dere alle masse babystøv***************************** **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 har det ikke vert for oss kvinner så har det ikke vert mennesker på jord.. er bare så utrolig godt å høre at du får det til.. det hjelper oss andre og.. vi alle er her jo for hverandre.. jeg klarer hvertfall ikke å ikke bli glad på andre sine vegne..å ikke støtte dem. se....nå får du en engel<3 engel24
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Hvis du ikke trives i jobben: Sykemeld deg! Og heller si opp når permiasjonen starter! Det hadde jeg gjort.. Om du ikke har fått jobb du trives i da.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for all støtte jenter!!! verro20: Det du sa fikk tårene til å trille...så vakre ord:0) Tusen tusen tusen takk:) Skal krysse alt jeg har for at dere også får englene deres snart:) Har sagt det før og sier det igjen, 2008 er vårt år:0)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 jeg skrev det rett fra hjertet engel24. må bare si at du høres så hyggelig ut:) hvis det er noe .si fra så er jeg her.. massemasse klemmer
Lillegull og spiren Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer sååå masse:) så heldig du er:) tror nok at mannen din tar det bedre etter vært,og hvis han ikke ville bli pappa burde han jo kansje tenkt litt på det før og brukt litt beskyttelse:) kos deg masse med den voksende magen:) OG lykke til:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Ja, gratulerer så mye.. Men må si meg enig i gladjent@, så mens du er sykemeldt så kan du jo søke på andre jobber... (for eksempel) men lykke til videre, og mannen din blir nok snart glad igjen, hør på baas, =o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå