Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Skriver ett lite innlegg her og. lykke til med ferden med å få en liten spire. aldri gi opp. stå på! dette klarer vi. se positivt på ting..alt ordner seg.. ville bare gi en liten oppmuntring. masse klemmer fra ei som prøver. xxxxx fingrene for alle <3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Dette var et koselig og oppmuntrende innlegg=D Det trenger vi! Dette klarer vi ja. Masse klemmer xxxxx fingrene for deg og=)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 ja synes vi skal være flink og oppmuntre hverandre... DET KAN HJELPE PÅ. dere aner ikke hvor mye jeg unner dere en baby.. klem klem:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det synes jeg at vi skal være flinke til og=D Unner deg og alle andre VELDIG en baby. Håper at alle går over til 1. tri snart:) Klemme
ticalinda Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ja, tenk om vi alle kunne gått over til 1.tri denne måned, det hadde vært noe det! Vi får satse alle samen og gjøre en god innsats!!!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 det er bra. hold oss alle oppdatert på hvordan det går jenter.. det er trossalt ett menneskeliv det skal bli til<3 det kan ikke skje noe større enn det.. og det er den største gava vi kan få.. stååååå på jenter:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja det hadde vært noe=) Vi får gjøre en god innsats alle sammen ja! Det skal bli et menneskeliv ja<3 Som vi skal gi myye kjærlighet og et fantastisk liv. Det er den største gaven vi kan få, og verdt å vente på=) Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 vi skal klare det jenter... stå på stå på.. dette slipper dere ikke unna.. kom igjen. masse gode amse klemmer fra lille meg<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå