Gå til innhold

MA, er det særlig vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker for meg som nesten mer skummelt enn en spontanabort....er MA særlig sannsynlig i forhold til en vanlig spontanabort?

Bare lurer.......Ikke for å rippe opp i uggne emner-men bare for å få det ut av verden liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes MA er skumlere,har hatt en selv og merket ikke at noe var galt,men i ettertid når jeg tenker etter forsvant symptomene,men jeg hadde veldig få symptomer i utgangspunktet,oppdaget i uke 12 døde i uke 9. Jeg har hørt at SA er mer vanlig enn MA.

Skrevet

Jeg har en teori. Å det går på at jeg tror MA er like vanlig som SA, men det oppdages da kun tilfeldig pga tidlig UL, hadde man ikke vært på tidlig ul ville den kommet ut av seg selv akkurat som en SA?

Skrevet

Enig i teorien til Vetlis

Skrevet

Ikke enig. Da ville man vel ikke tatt utskrapning om den ville kommet ut selv...?? Eller?

En som la inn et innlegg her der hun fortalte at det ble oppdaget at fosteret var dødt i uke 16 (på ul) og at det hadde vært dødt siden uke 5 eller noe. Det er heavy. Så, jeg tviler på teorien din der Vetlis.

Skrevet

Snakket med Kvinnedoktoren om det her om dagen, å han sa at veldig mange leger er utrolig dårlige til å informere den som har MA. Han sa det at fosteret har ikke nødvendigvis vært dødt siden uke 5 som i det tilfelle du nevner her, men kan feks være at den har utviklet seg og vokst dårlig å at det derfor tilsvarer str som om den var i uke 5. Uansett så mente jeg ikke at det var tilfelle i alle MA/SA saker, men at jeg tror at det ofte ville kommet ut som en SA uansett. Å når det kommer til en utskraping. Selfølgelig lar dem ikke jenta gå å vente på det! Det kan jo ta tid og det er en rimelig stor psykisk påkjenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...