Gå til innhold

Tenk om det hadde vært like enkelt for alle!!!

trollet66

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss for å bedekke ei hoppe vi har i år, og 14. mai kom første brunst, kl 0700 17. mai ble hun inseminert og i dag var hun konstatert drektig!!! Så er det bare å håpe at spiren blir sittede i 11 mnd til!!!!!!

Minste dattera på 5 år fikk være med på ul, og er helt i 100!!!!!!!!! Hun også synes det var ganske kult når veterinæren viste frem hjertet sitt på ul :)

Fortsetter under...

Når vi først er inne på dyreverdenen.....vi har vært borti det meste av dyr, små ja, men nå har vi bl.a. noen høner. Vi har ingen hane. En av hønene ble klukk, og vi bestemte oss for å utnytte det og fikk lånt en hane. Nå er det to høner som ligger på en del egg, og vi håper hanen har gjort jobben sin. Naboene begynner å bli lei galing fra kl3 om natta, så vi får vel kjøre han hjem igjen, før naboen finner frem hagla....

Ei venninne av meg fikk kaninunger for noen uker siden(kaninen hennes, ja....) og de lånte en hanne. Fikk beskjed av dyrlegen at hvis hannen hoppet av med en fornøyd mine, så var det suksess. Og det funket....

Nå får vi bare vente 2 uker til og håpe på kyllinger.

Jeg har ikke høner og slikt, men har et lite oppdrett av små papegøyer, riktig morsomme er de. Akkura nå har jeg et kull på tre til håndmating og tre til som skal taes inne nå denne uken!! Nok å henge fingrene i akkurat nå!! Alle er vel avvent og har fått nye hjem når den lille kommre om c 7 uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...