Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 alle snakker om denne sprengen og vonde harde pupper.. jeg har ikke hatt det enda.. men hun sover hele nettene.. oppe en gang og spiser. og virker stort sett fornødd.. men hun er sutrete på kveldene.. kanskje hun er sulten da.. at de er ganske tomme da.. jeg haddeikke nok melk til førstemann.. skjer dette ofte med nr 2 og da? Hun er forresten 4 uker
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 tja, er ho blid og fornøyd, og legger på seg, så har du nok melk nok selvom du ikke har spreng, jeg hadde kun spreng de første dagene, til produsksjon og etterspørsel ble jevnet, assa, jeg produserte ikke mer enn han spsite... noe spreng etter økedager, men lite.. nå har jeg litt spreng igjen, pumper litt, pga jeg bruker skjold.. det om kvelden er fordi da er det naturlig å ha lite melk men de får mest av den tykke melken på kvelden, og som du sier så sover hun bra om natten sånn er denna her og er ikke nødvendig å ha vonde jur og takk og pris for det ) alt er nok bra skal du se
jentebaby i hus Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Så godt å høre at det er flere.Min jente er snart 5 mnd og eg har aldrig hatt spreng. Men hun spiste ofte da hun var liten, så kanskje di aldrig blei full nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå