Gå til innhold

5 uker og 5 dager etter MA og fortsatt....

Gjest

Anbefalte innlegg

har jeg ikke hatt første mens!! Hadde eggløsning i går, så det vil jo gå enda et par uker til før mensen kommer! Håper jo at den ikke kommer da;-) Har hatt 2 MA på rad, og første gangen ble det oppdaget ved at jeg begynte å blø i uke 11. Mensen kom 28 dager etter utskraping og var stabil som en klokke i 4 mndr til jeg ble gravid igjen. Denne gangen ble MA'en oppdaget på UL i uke 10, så det kunne jo enda gått noen uker før kroppen gav beskjed om at noe var galt. Kanskje dette er grunnen til at det tar så lang tid denne gangen? Må også nevne at jeg 4 uker og 3 dager etter utskrapingen denne gangen hadde bittelitt antydning til spotting (så vidt det viste i trusa), så kom det ikke noe mer før etter et par dager da jeg hadde en litt hard treningsøkt. Da kom det blankt slim med litt blod i, men så ble det med det, og siden har det ikke kommet noe! Hva kan det være?

Slimhinnene i livmoren min må være temmelig tykke nå. Noen som vet om det er en øvre grense på hvor tykke dem kan være for at det kan oppstå en graviditet? Uh- jeg risikerer i allefall en skikkelig kraftig mens!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...