Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det bare min mor som er slik eller er det noe med de som er litt eldre eller hva? Syns hun overdriver veldig mange ganger. Feks; hun var på besøk i sted og så på mens jeg stelte og tok på pysj på hun lille på 1 mnd. Tok på bleie og pysj med føtter (sånn hel dress), hun mente hun burde nå ha body under den...??? Vært over 20 grader i dag, på soverommet vårt er det 24 grader (har termometer der inne). Og i tilegg har jo vi dyne i sengen, som vi da bare legger over bena. Jenten vår er veldig varm av seg og svetter lett også. Og ellers også så pakker hun henne inn med alll verden slags tepper...
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 å, jege r glad jeg ikke har en sånn mor.. her er det jeg som er mest usikker på om han har for lite på seg, men som regel har mamma hatt i rett i hvordan jeg kan kle lillegutten.. n vet jeg ikke hvor gammle din mor er, men min er foholdsvis ung da, kanskje noe med det å gjøre? jeg har bare fått beskjed om at lillegutt kan ligge i bleia jeg, og kjenne etter om han er for kald bare... sånn på dagen, starter jo alltid med en body på hvertfall.. men den måtte fort av i dag ja
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 ja. men det er svigermor.. hun har alltid noe å klage på når det gjelder ungen...lite klær,mye klær,lite mat,mye mat +++ hadde taklet det hvis det hadde vært min egen mor, men ikke ho der ..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Kjenner til problemet ditt. Body under pysj i tillegg til dyne er alt for mye i 24 grader. Babyer svetter vel så mye som oss. Tenk om vi skulle ha to lag på oss under dundyne i 24 grader....blir svett bare ved tanken.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jada! Min mor mener nok ofte at vi har for lite klær på barna våre. Hun sier ofte: skal du ikke kle på barnet?! He he. Mest på tull, for hun vil ikke legge seg opp i det. Men jeg vet at hun har kjempelyst til å si hva hun mener! Jeg pleier å be henne kjenne dem i nakken. Da sier hun ikke mer, for hun kjenner jo selv at de er varme. Man kjenner ofte sine barn best! Også bedre enn erfarne mødre og svigermødre ;0) Noen barn trenger mye klær på, andre mindre.
noegodtivente Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 mamma'en min er likedan. Hun tror vesle jenta fryser bare jeg sier ordet ut.. he he. Tror hun har glemt hvordan det var å ha en liten baby.... det er heldivis ikke noe problem for meg, for hun godtar alltid at jeg tar på henne litt mindre enn det hun selv ville gjordt..... vi blir som regel enig... "tempratur måleren" i nakken er jo der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå