Dizzie_mortil3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hva skal jeg tro om dette da??? Jeg har vanligvis lutealfase på 12-13 dager. Nå er jeg 14 DPO, har fortsatt høye morgentemperaturer, litt spotting og negativ gravitest idag. (Ikke morgenurin). Trodde helt sikkert jeg var gravid inntil testen viste det motsatte. Og det var en QR, med følsomhet på 25... Noen som har testet negativt og deretter positivt senere enn dette og fått friske barn?
lioness* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har ikke noen god forklaring, ville bare nevne at jeg opplevde nøyaktig det samme sist syklus. Hadde høye temperaturer og lang lutealfase (vanligvis 12, denne gangen 16 dager), men uten positive gravitester. Var nesten overbevist om at jeg var gravid jeg også, men det var jeg dessverre ikke. Har derimot hørt om flere som har opplevd dette, og faktisk vært gravide. De hender jo det tar litt lenger tid enn vanlig å få utslag. Har også lest meg frem til at det forekommer at det gule legemet, som produserer progesteron etter el, ikke brytes ned helt slik det skal, og at produksjonen i enkelte tilfeller derfor blir forlenget med noen dager. Håper at det er en graviditet som holder tr unna hos deg! Jeg er på ny syklus og hadde el i går. Krysser fingrene for oss begge PS Hvis det ikke skjer noe snart kan du jo gå til legen og få tatt en blodprøve...
alex83 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 sitter i akkurat samme situasjon selv nå, tre dager over tia på tr og negativ test. Det blir en svak strek der med farge men dette er som regel etter ti min, å da er den jo ikke gyldig lengre. ingen av de typiske tegnene til tr er ikke tilstedet. kmmm, får krysse fingrene for oss begge;)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hallo dere... Er også i den situasjonen. Er 2,5uke over IKM og bare negative tester. Var hos lege i dag og tok blodprøver osv. Urintesten var negativ der også, men han skulle ringe meg dersom de fant noe i blodet. Ellers blir det henvisning til gynekolog...
Surredama Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg opplevde dette for noen år siden. Jeg tok en test på IKM som var negativ. Samme dag fikk jeg en menstruasjonslignende blødning, bare mye svakere. Siden mensen var så rar, så tok jeg ny test 5 dager over IKM og fortsatt negativ test. Men jeg var gravid! Men om alt var normalt vet jeg ikke, for da jeg fikk negativ test 5 dager over IKM trodde jeg jo at jeg ikke var gravid, så jeg drakk alkohol og startet med prevensjon og aborterte kort tid etter.
alex83 Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 hmm, så dumt. får vel holde seg unna alkohol helt til man er sikker da, ingen is kald hvitvin på terrasen ikvel heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå