Gå til innhold

Veldig dårlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter mye med kvalme og oppkast (8 uker). Får nesten ikke i meg noe, heller ikke væske. Klarer bare ligge rett ut.

Noen andre?

Hva er egentlig for lite væske/mat? Hvor langt kan d gå før en bør/blir innlagt på sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør ta det opp med legen om det går mer enn et par dager. Har hørt det ikke er helt uvanlig at noen må få seriøs hjelp om de ikke får i seg nok veske.Du er ikke matforgiftet da????

Skrevet

Har vært dårlig lenge, men nå er det ganske så ille. Har ringt legevakten, der de gav generelle råd. (prøver å følge de, men er så vanskelig!)

Skrevet

Tror blodprøver kan vise "om du er ute å kjøre". Best å bruke fastlegen-tror du blir tatt seriøst om ringer dit og at du får en haste time samme dag. Har forstått at oppfølgning i svangerskapet er noe av det en kan "se frem til" som gravid, t.o.m den bruskeste/strengeste legen blir omtenksom da har eg hørt venninner si.....denne velviljen bør en sikkert ikke misbruke:) men du høres jo ikke sånn ut...

Skrevet

Huff! Da jeg var gravid med min første, gikk jeg ned over 8 kilo før jeg begynte å legge på meg. Livet ble tilbragt i rute mellom bad og sofa. Ikke særlig morsomt, nei..

Men: Barnet får som regel det som det trenger likevel. Vær obs på kost-tilskudd og jernlageret ditt. Jeg fikk i hvert fall en jente på nesten 4 kg etter å ha spydd i nesten 9 måneder..

Lykke til! Og håper kvalmen gir seg snart!

Skrevet

Tusen takk!

Tenker mest på megselv (høres grusomt ut,men sånn er det..akkurat nå.) Har en som var 4,5 ved fødsel og der ble det en del spying, men ikke like ille som nå. Gikk over i uke 15 ca, så håper det nå også!

Skrevet

ikke grusomt det. Har det sånn selv også. Synes det er mye tøffere å være gravid og kvalm nå som det er to andre som krever oppmerksomhet også. Kan liksom ikke bare ligge på sofa... Og akkurat nå er det en trassig liten 4-åring som ikke vil sove... Tenke litt på mamma, lille venn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...