gutt 08, jente 11 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg testet positiv i morges og midt på dagen. i dag. Håper at spiren sitter fast!!!!! Sender masssssssssssssssssssssse baaaaaaaaaaaabyyyyyyyyyyyyyyyssssssssssstttttttttttttttøøøøøøøøøøøvvvvvvvvvvvvvvvvvvøv.......
Lillegull og spiren Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og lykke til i svangerskapet:) hååååper jeg kommer etter snart:) stooor klem
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 :-D Gratulerer så mye.......... Håper å slå følge snart, lysrosa strek på meg i dag. prøver i morra også. Klem
ticalinda Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Den sitter nok skal du se! Gratulerer så masse! tar imot babystøv med glede!!!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 FÅR EN DEILIG MELDING Å FÅ ER SÅ UTROLIG GLAD PÅ DINE VEGNE.. MØTES NÅR JEG ER PÅ VEI INN I 1 TRIM.. MASSE LYKKE TIL. TIL DEG OG DEN LILLE<3
Junipia Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer sååå mye!! Testet selv positivt i dag, så da går vi over tril 1.tri på samme tid . Lykke til videre, kos deg med den voksende magen
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer så mye=0) Lykke til videre...=o)
babyT Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer deg igjen i denne tråden jeg ;-) Gratulerer!!! Håper jeg kommer etter snart! Kanskje jeg skal prøve å holde meg i fire timer nå, og ikke drikke noe, så kanskje jeg kan teste idag? Er såååååå spent!!!
Endaenbabyønskes Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå