Gå til innhold

Var hos gynekolog i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mange ting jeg lurte på så godt å endelig få komme til han og få noen svar;-) Jeg spurte han om det er normalt at syklusen min er helt på bærtur ettersom det ikke er så mange måneder siden jeg tok ut spiralen, men det skulle ikke være sånn sa han. Syklusen skal bli regelmessig igjen med én gang ettersom spiralen ikke påvirker syklusene... Derfor ville han at jeg skulle ta noen blodprøver for å sjekke om jeg har eggløsning - tok første blodprøve i går og skal ta et par til i løpet av denne måneden. Jeg spurte også om det var normalt å blø / ha blodig utflod etter og i forbindelse med eggløsning, og det kan det være. Men han sa at det ikke er normalt at man blør i én uke eller mer - som jeg gjorde. Dette kunne tyde på at eggløsningen ikke var som den skulle. Så hvis prøvene viser at jeg ikke har eggløsning så skal jeg begynne på Pergotime neste syklus:-)

Føler meg litt roligere nå og vet at ting blir gjort - derfor håper jeg at det kanskje fører til at vi får det til denne måneden, hehe:-)

Noen som har prøvd Pergotime her? Og blitt gravide med det - eventuelt hvor raskt ble dere gravide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det ordning for deg veit du :) Har begynt med pergo nå for første gang jeg.. Venter el i dag eller morra :)

Men har endel spørsmål angående pergo jeg også, så får håpe noe svarer :)

Er det slik at man får kunn pergo hvis man ikke har el i det hele tatt? For jeg hadde bare ustabile sykluser, men gynekologen sa ingenitng om eggløsninga.. om jeg hadde hatt det eller slik...

Blei litt rotete dett, men håper på svar da :) For både meg og 2 små, prøver igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...