Tamline Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 er så hard i magen....er ikke vimmel lenger da! må jeg fortsette med jern da? 3 uker siden fødsel
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 hi hi, er du sikker på at du ikke er vimmel jeg fikk beskjed om å ta det i ett år! bruker hemojern og den er ikke så ille for magen men du må uansett være flink til å drikke mye vann for det hjelper
Tamline Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 min heter ferro-retard...nycoplus. håper det mykner opp snart da:)
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 magen kan også være vrien etter fødselen uansett, strevde endel selv uavhengig av jerntablettene... noe dritt altså!!
Tamline Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 åja, men da er d vel ikke så mye å gjøre med....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg fikk beskjed om og ikke ta noe før 6 ukers kontrollen også tok legen test da. jeg har altid hatt lavt jern. så tror de praktiserer dette forskjellig... men du kan jo stoppe og få fin mage og se hva legen sier på 6 ukerskontrollen
Arb.ledig husmor Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Legen min ga meg den ferro retard under svangerskapet, og da fikk eg beskjed fra jordmor om å stoppe med en gang, for det var det verste man kunne ta... Men eg ville tatt en ny blodprøve for å sjekke jerninnholdet, for da kan man jo si om du trenge det eller ikkje...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Jeg fikk ferro retart etter fødsel og beskjed om å ta frem til 6 ukers kontrollen. Ny prøve der så jeg fikk se om jeg kunne slutte på den. Jeg tok den pga blodtap etter fødselen. Fikk beskjed om at jeg kunne minke litt på dagsdosen jeg hadde fått hvis jeg ble plaga med magen. MEN drikk mye uansett!
californiamama Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Ferro Retard skal være noe av det absolutt verste man kan ta for magen. Ville byttet til noe annet!!!! Husker ikke lenger hvilke jernpreparater som ble anbefalt, men det er sikkert andre her som vet mere:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå