Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så hard i magen....er ikke vimmel lenger da! må jeg fortsette med jern da? 3 uker siden fødsel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svimmel mente jeg selvfølgelig:)

Skrevet

hi hi, er du sikker på at du ikke er vimmel ;)

jeg fikk beskjed om å ta det i ett år! bruker hemojern og den er ikke så ille for magen men du må uansett være flink til å drikke mye vann for det hjelper :)

Skrevet

min heter ferro-retard...nycoplus. håper det mykner opp snart da:)

Skrevet

magen kan også være vrien etter fødselen uansett, strevde endel selv uavhengig av jerntablettene... noe dritt altså!!

Skrevet

åja, men da er d vel ikke så mye å gjøre med....:)

Skrevet

jeg fikk beskjed om og ikke ta noe før 6 ukers kontrollen også tok legen test da. jeg har altid hatt lavt jern.

så tror de praktiserer dette forskjellig...

men du kan jo stoppe og få fin mage og se hva legen sier på 6 ukerskontrollen

Skrevet

Legen min ga meg den ferro retard under svangerskapet, og da fikk eg beskjed fra jordmor om å stoppe med en gang, for det var det verste man kunne ta...

Men eg ville tatt en ny blodprøve for å sjekke jerninnholdet, for da kan man jo si om du trenge det eller ikkje...

Skrevet

Hei. Jeg fikk ferro retart etter fødsel og beskjed om å ta frem til 6 ukers kontrollen. Ny prøve der så jeg fikk se om jeg kunne slutte på den. Jeg tok den pga blodtap etter fødselen. Fikk beskjed om at jeg kunne minke litt på dagsdosen jeg hadde fått hvis jeg ble plaga med magen. MEN drikk mye uansett!

Skrevet

Ferro Retard skal være noe av det absolutt verste man kan ta for magen. Ville byttet til noe annet!!!! Husker ikke lenger hvilke jernpreparater som ble anbefalt, men det er sikkert andre her som vet mere:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...