Gå til innhold

Utrolig!!! Dagens beste innhøsting på Riksen :o))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Jeg går litt rundt i svime og kan ikke tro at det er sant :o)

16 egg er jo bare helt utrolig!!! Og langt over det vi har turt å håpe på. Nå er det opp til mannens svømmere å gjøre jobben :o)

Dette blir spennende fremover...

Masse lykke til dere som kommer etter!!!

Fortsetter under...

Annonse

Det har vært kraftige murringer i magen siden første sprøytestikk, så jeg har virkelig kjent at ting har skjedd.

På første forsøk kjente jeg det ikke og på andre forsøk bare de siste dagene. På 2. og 3. forsøket ble det brukt samme dose og den ble satt opp med 25ie i forhold til 1. forsøk.

2. forsøket var veldig nervepirrende, for ingen egg var befruktet ved innringing, men var heldigvis godt i gang morgenen etter.

Det er derfor vi er helt i ekstase hjemme nå over det som har skjedd i dag. Vi er likevel forberedt på et dårlig svar i morgen.

Føler veldig med de som ikke har vært så heldige hittil, men tror det er viktig å ha troen på det vi holder på med og være positiv :o)

Fantastisk resultat! Gratulerer med det, det blir jo nesten som å ha masse penger i banken for oss IVFere det der ;)

Trygghet og gode dager...

Håper "gutta" finner alle 16, og har seg så det holder til masse frys. Men håpet over alt; at innsettingen lykkes så klart :) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...