*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 klumpen har fått "ligge på rygg nekt"... nå var han stuptrøtt, jeg la han ned, ga han smokken.. den spytta han ut, måtte gi han smokken hvert min ca... men ettr en god stund, så snur jeg han over på magen... da rekker jeg ikke putte smokken inn igjen før han sovner... jaja... får bare ligge sånn da, han sover veldig godt på magen og... hva skal jeg gjøre for å få han til å sove på ryggen igjen? hadde en periode der han bare ville sove på siden og, gikk over etter et par dager.. da var det greit å ligge på ryggen igjen..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har mageunge jeg også. Han vil bare sove på mage, og dersom jeg legger han på rygg så bare flirer han av meg. Jeg har bare måtte akseptere det. Han sover veldig godt da, og begynner heldigvis å bli større. Han er nå 5 mnd. LL
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 ja.. han bare sutra han her i stad... spytta smokken og greier og greier.. men sovna omtrent føre jeg fikk gitt han smokken når han ble lagt på magen. . viktigste er vel at de sover... må kjo passe på at de ikke snur hodet ned da... han er tross alt bar litt over en mnd ennå... takk for svar
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg legger min lille jente på magen hver natt, enten det eller ingen søvn. Veiver så gale med armene at hun våkner av det hvis ikke...
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 da er jeg ikke alene hvertfall :) er vel bedre for arnet om det sover og er uthvilt, enn å ikke få sove å være grinete? må være bedre for mor og barn syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå