Gå til innhold

Testetråd

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Er dere like utålmodige som meg kommer dere til å teste så for sjansen byr seg, så kanskje ideen om fellestesting går i vasken ;-)

Prøver uansett å starte en testetråd, så kan vi heller legge inn hvordan vi ligger an - en etter en :-)

Kan jo nesten ikke gjøre annet enn å begynne jeg da, og jeg er nok ikke gravid. Skjønner jo ikke noe av denne syklusen min, men nok til å vite at det ikke klaffet denne måneden. Vi "elsket" fra oss for tidlig er jeg redd, så da eggløsningen kom (hvis den kom i det hele tatt) så ble det ikke noe action her i gården ;-) Har tatt to (eller fire?? husker ikke engang...) tester for sikkerhets skyld da, begge negative, så nå gidder jeg ikke bruke mer penger på tester denne måneden. Begynner ventinga på tanta, så vi kan prøve på nytt på en mars-baby :-)

Lykke til dere andre!!!!

Klem

Fortsetter under...

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag... det er ikm!! ;-) Har du testa, evigoptimist?? Uffa, ikke meningen å mase :-) Du skriver jo at du skulle prøve å vente litt til... Men siden det ikke er noen grunn til å være spent på mine egne vegne denne måneden, så venter jeg i spenning på din testing ;-)

*Krysser*krysser*krysser* :-)

Klem

Ja, det ER ikm dag idag - og tanta har fremdeles ikke vist seg..... men tror hun murrer i bakgrunnen.... Føler det på meg at hun er på vei, så har ikke testa idag.... jeg tror faktisk jeg klarer å vente.....tror jeg da.....

(DET ville faktisk vært utrolig til meg å være...he,he)

Var jo så altfor optimistisk (også typisk meg..) i forrige uke, var kvalm og uggen - men, kvalmen slapp for et par dager siden, så nå føler jeg meg ikke gravid ......

Men, alt håp er ikke helt ute før tanta viser seg i egen person da... Den som venter får se......

I`ll be back!

Jeg har testa to ganger, men altfor tidlig er jeg redd... Men vet med meg selv at det er lite sannsynlig at vi har lykkes denne måneden, så nå venter jeg bare på tanta (gidder ikke å blåse flere penger på tester som blir negative...). Jeg vet ikke om jeg er på overtid eller ikke, for syklusen min er jo helt på bærtur... Siste syklus var på 36 eller 38 dager tror jeg, så hvis jeg regner utifra det så er jeg vel ikke på overtid... hmmm... blir helt smårar av dette... er så redd for ikke å ha eggløsning også, siden jeg ikke fant noe EL-slim denne måneden heller... :-( Men skal snart til gynekolog, så da kanskje hun kan hjelpe meg å forstå kroppen min...håper det... :-)

Annonse

Hehe... venter videre i spenning da, evigoptimist :-) Skulle ønske jeg var like viljesterk som deg, da hadde jeg vært mange hundrekroner rikere ;-)

Symptomer kommer og går - kanskje du var kvalm og uggen fordi egget gravde seg godt ned i livmora di vet du :-)

Lykke til!!!!

Sitter på terrassen med rødvinglasset og koser meg i sola.....testing avlyst for denne måneden, tanta meldte sin ankomst med brask og bram til lunsj idag........ Ja,ja - da skal jeg iallefall kose meg på ferie med resten av familien om et par uker=) Og,så får jeg med meg mer sommer, sol og varme - før kvalmen slår til for fullt (forhåpentligvis..) Så ikke så gæærn`t at det ikke er godt for noe....

(Men, hadde vært veldig godt å bli gravid NÅÅÅÅÅÅÅ!!!)

Uff, nå skjønner jeg ingenting!! Trodde virkelig det skulle klaffe for dere denne måneden, evigoptimist!! Men, men... da får du kose deg litt ekstra med god vin og nyte sommeren uten kvalme så lenge :-)

Tenker det klaffer neste måned, jeg, så blir det februar/mars-baby istedet!!!

Jeg for min del venter fortsatt på den teite tanta... er så lei hele spetakkelet!!! Men nå får hun jammenimeg komme snart!!!

Nyt sommersola!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...