LilleTrille+bittelille trille Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 noen som kan hjelpe meg? trenger litt "proffesjonell" hjelp=p jeg står mellom disse navnene på jenten min: Emma Natalie eller Anna Sofie. hva synes dere om de?
prebs Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville bare si at jeg synes de var kjempefine begge to, klarer ikke å velge! Ikke mye hjelp fra meg altså, men jenta får et vakkert navn iallfall!
Lillebi Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Oi! Veldig fine navn alle fire. Likte også kombinasjonene. Emma Sofie går jo også an. Tror kanskje jeg likte Anna Sofie best, men jeg er ingen "proff" =)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg liker ikke Emma. Anna Sofie var kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Emma Natalie var nydelig synes jeg. Anna Sofie var også fint, men hva med Anne Sofie/Anna Sofia? Klinger bedre.
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 anna sofie ikte jeg best..det andre blei litt vel mektig for min sin smak:o)
LilleTrille+bittelille trille Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 tusen takk for svar=) ser anna sofie e en favoritt=) får vel fortsette å vurdere hvilket navn småen skal få=)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Søsteren min heter Anna Sofia! Derfor blir vel min stemme partisk/upartisk, vet ikke, tror jeg lar være å si hva jeg liker best..
godiva med 3 gull Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Synes anna/anne og Sofie/sofia er kjedelige navn. ikke pene. Synes nathalie/natalie/natali er veldig pene. Men nå liker jeg navn i den kategorien..
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Syns det ble noe tungt over Anna Sofie, men begge navnene er nydelige hver for seg. Emma er fint, men litt oppbrukt. Natalie er grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå