StoltMammaForFørsteGang Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Ble forferdelig redd i ettermiddag - kom på ettermiddagsskift på jobb og fikk skikkelige kramper i magen. De verste tankene meldte seg med en gang. Smertene har gitt seg og jeg har i alle fall ikke blødd noe, så jeg håper alt er bra der nede. Om enn noe bekymret enda. Noen som har oppplevd lignende? Kjentes ut som jeg hadde en del luft i magen...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har også hatt det et pas ganger. Det kjennes som om hele magen spenner seg, klarer ikke å slappe av i "livmormuskelen". Vanskelig å forklare, men det er litt skummelt. Det gir seg når jeg legger meg ned og slapper av. men jeg er bare 4 +6 så jeg vet ikke helt hvorfor dette skjer. jeg har nemlig heller ikke blødd noe. "bank i bordet!"
januar-baby Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Tror det kan variere veldig kor vondt det kan være uten at noe er galt.... Blir det så ille at en f.eks ikke kan stå oppreist ville eg vært litt redd, men er det mer generell verking så ville eg ikke bekymret meg.Har forhørt meg litt om dette med venninner som har baby-og smerter er ikke noe tegn på at noe er galt-innenfor det som er rimlig selvsagt.......Blir det helt ille bør en søke hjelp da det kan være tegn på at spiren er urtenfor livmoren-men det er visst veldig ,veldig smertefult.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Krampene ga seg ganske fort. Skal heldigvis til UL på torsdag, så da får jeg alle de svar - forhåpentligvis de jeg vil ha!!!
M*A*S*H* Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også en del vondt nederst i magen. Noen ganger stikkesmerter - strekkesmerter - menssmerter, andre ganger sånn vanlig mageknip-smerter som flytter seg rundt. Litt irriterende er det, men fullt forståelig med tanke på alt som skjer nedi der nå;-)
januarblomst Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Har hatt det sånn fler ganger,en stund siden nå. Svake mens smerter nede ved lysken kunn på venstre side og magen blir oppblåst og hard. Kjennes ut som alt blir omplassert der inne,og får endel luft. Pleier og gå over etter rimelig kort tid,ca 10 min. Tror dette er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå