Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Eller har dere noen andre forslag i samme kategori?
lineamamma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Fine navn begge to, men holder en knapp på Leander. Kjempesøtt!!
StorkeMammaen Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Matheo! Leander ikke veldig fint, feminint og altfor søtt.
Nilu♥ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Dette tror jeg må være det beste forslaget jeg kommer med! Hva med Theo Leander??? Det hadde min sønn hett hvis ikke mannen var så sta...Da får du på en måte begge deler!!!
Vannmann35 Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Fæle navn begge to - sorry! Men velger Leander når jeg må. Samme kategori: Theo Leo Krissander Sander Luka
Castho Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Matheo så klart! Leander tenker jeg litt på tarzan. Det kan sikkert være kult det og, men har en forkjerlighet for matheo =)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Leander er kjempefint Hva med Matheo Leander?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Liker egentlig ingen av de, men må si at Matheo er hakket bedre. I samme kategori har man også Evander og Davinder. Syns ikke de er noe særlige heller.
Nilu♥ Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Er spent på hva det ble til? Og om du likte mitt forslag (Theo Leander)?
~~DoraDora~~ Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Hun spurte kun etter hvilket navn dere ville valgt av de to navnene, ikke en avhandling om hva dere synes om de... Hva er vitsen med å svare dersom en synes de var grusomme, fæle etc? Hun har jo bestemt seg for å ha et av de, men synes de er like fine. Det er helt unødvendig å såre noen slik. Hva ville dere følt, dersom noen sa slikt om deres barns navn? Selv om dere selv synes deres navn er flottest, er det alltid noen som ikke liker de også. Syns de er fæle osv. Hver sin smak vet dere
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Liker best skrivemåten Mateo da,men ja...jeg elsker det navnet mitt lille gull heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå