solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. juni 2007 #1 Del Skrevet 5. juni 2007 Terminliste desember 2007 Lørdag 1 desember 2007 --------------------------------------- *Helga-Marie Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Jeg kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80 Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31 Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83 Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent Kine 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 --------------------------------------- *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 -------------------------------------- *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81 fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:) Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år Tirsdag 4 desember 2007 ------------------------------------ *maren86 Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3 Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 ------------------------------------- *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor 34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 --------------------------------------- *Schnygga Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 ------------------------------------- *Mathildaa Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35 Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 -------------------------------------- *Starbucks Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 --------------------------------------- *Cittycat Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86 Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123 hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 ---------------------------------------- *martheHR Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 -------------------------------------- *anonym&glad Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 --------------------------------------- *Schnuppaa Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07 Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 ---------------------------------------- *rita72 *desember76 *Lady Red Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77 Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 ------------------------------------- *Niddle Førstegangs fødende *Flying Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81 Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 --------------------------------------- *Decembermom Har en datter på 9 mnd *Lessi Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 ---------------------------------------- *Danselettbatterinna m/spire 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07 Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *gravidmeja83 Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *Litlajentå Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82 Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 --------------------------------------- *may-linn Tirsdag 18. desember 2007 ---------------------------------------- *JanneNil *humle *Lulia Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 ---------------------------------------- *lykke79 *mina14 *a lene Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia Jeg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 ---------------------------------------- *linnea123 Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1 E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" Fredag 21 desember 2007 -------------------------------------- *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *Siza Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter på 9 mnd. *April 2006+Desember2007 Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Søndag 23. desember 2007 ----------------------------------------- *Pseudotvillinger Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78 Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73 Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83 jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 ---------------------------------------- *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0 *cammis80 med spire=) *4 englar små Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 ------------------------------------------ *Bergen81 Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 ------------------------------------------ *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 ----------------------------------------- *stinepinekline Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 ---------------------------------------- *newbie Søndag 30 desember 2007 ----------------------------------------- *raregreier Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvere Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 ---------------------------------------- *Silkemage *anesam jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. detteer vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79 Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 5. juni 2007 #2 Del Skrevet 5. juni 2007 Terminliste desember 2007 Lørdag 1 desember 2007 --------------------------------------- *Helga-Marie Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Jeg kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80 Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31 Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83 Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent Kine 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 --------------------------------------- *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 -------------------------------------- *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81 fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:) Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år Tirsdag 4 desember 2007 ------------------------------------ *maren86 Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3 Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 ------------------------------------- *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor 34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 --------------------------------------- *Schnygga Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 ------------------------------------- *Mathildaa Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35 Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 -------------------------------------- *Starbucks Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 --------------------------------------- *Cittycat Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86 Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123 hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 ---------------------------------------- *martheHR Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 -------------------------------------- *anonym&glad Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 --------------------------------------- *Schnuppaa Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07 Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 ---------------------------------------- *rita72 *desember76 *Lady Red Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77 Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 ------------------------------------- *Niddle Førstegangs fødende *Flying Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81 Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 --------------------------------------- *Decembermom Har en datter på 9 mnd *Lessi Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 ---------------------------------------- *Danselettbatterinna m/spire 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07 Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *gravidmeja83 Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *Litlajentå Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82 Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 --------------------------------------- *may-linn Tirsdag 18. desember 2007 ---------------------------------------- *JanneNil *humle *Lulia Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 ---------------------------------------- *lykke79 *mina14 *a lene Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia Jeg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 ---------------------------------------- *linnea123 Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1 E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 -------------------------------------- *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007 Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Søndag 23. desember 2007 ----------------------------------------- *Pseudotvillinger Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78 Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73 Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83 jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 ---------------------------------------- *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0 *cammis80 med spire=) *4 englar små Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 ------------------------------------------ *Bergen81 Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 ------------------------------------------ *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 ----------------------------------------- *stinepinekline Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 ---------------------------------------- *newbie Søndag 30 desember 2007 ----------------------------------------- *raregreier Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 ---------------------------------------- *Silkemage *anesam jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. detteer vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79 Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Der har jeg satt meg på riktig dato, så får vi se da om det fortsatt mangler mange her...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9511153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 5. juni 2007 #3 Del Skrevet 5. juni 2007 Terminliste desember 2007 Lørdag 1 desember 2007 --------------------------------------- *Helga-Marie Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Jeg kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80 Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31 Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83 Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent Kine 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 --------------------------------------- *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 -------------------------------------- *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81 fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:) Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år Tirsdag 4 desember 2007 ------------------------------------ *maren86 Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3 Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 ------------------------------------- *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor 34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 --------------------------------------- *Schnygga Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 ------------------------------------- *Mathildaa Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35 Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 -------------------------------------- *Starbucks Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 --------------------------------------- *Cittycat Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86 Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123 hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 ---------------------------------------- *martheHR Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 -------------------------------------- *anonym&glad Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 --------------------------------------- *Schnuppaa Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07 Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 ---------------------------------------- *rita72 *desember76 *Lady Red Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77 Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 ------------------------------------- *Niddle Førstegangs fødende *Flying Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81 Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 --------------------------------------- *Decembermom Har en datter på 9 mnd *Lessi Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 ---------------------------------------- *Danselettbatterinna m/spire 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07 Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *gravidmeja83 Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *Litlajentå Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82 Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 --------------------------------------- *may-linn Tirsdag 18. desember 2007 ---------------------------------------- *JanneNil *humle *Lulia Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 ---------------------------------------- *lykke79 *mina14 *a lene Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia Jeg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 ---------------------------------------- *linnea123 Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1 E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 -------------------------------------- *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007 Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 ----------------------------------------- *Mizzliza Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 ----------------------------------------- *Pseudotvillinger Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78 Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73 Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83 jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 ---------------------------------------- *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0 *cammis80 med spire=) *4 englar små Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 ------------------------------------------ *Bergen81 Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 ------------------------------------------ *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 ----------------------------------------- *stinepinekline Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 ---------------------------------------- *newbie Søndag 30 desember 2007 ----------------------------------------- *raregreier Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 ---------------------------------------- *Silkemage *anesam jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. detteer vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79 Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Der har jeg satt meg på riktig dato, så får vi se da om det fortsatt mangler mange her...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9512421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud Skrevet 6. juni 2007 #4 Del Skrevet 6. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten: Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Jeg hadde falt ut av listen igjen. Tillot meg samtidig å gjøre den litt mer oversiktelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9513991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravidmeja83 Skrevet 6. juni 2007 #5 Del Skrevet 6. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten: Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9517438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 6. juni 2007 #6 Del Skrevet 6. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten: Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. *Lena og Leon: Jeg fyller 25 år på min termin. Har en sønn som blir 2 år 9 desember, så dette blir spennede.. Vi bor like utenfor sandnes, er samboer å har fått heilt nytt hus.. kan ikke lbi bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9519405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Del Skrevet 6. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, *b@by85 Er 22 år, bor i oppland og vi venter vårt første barn sammen. Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten: Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. *Lena og Leon: Jeg fyller 25 år på min termin. Har en sønn som blir 2 år 9 desember, så dette blir spennede.. Vi bor like utenfor sandnes, er samboer å har fått heilt nytt hus.. kan ikke lbi bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9520431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teltpluggen Skrevet 6. juni 2007 #8 Del Skrevet 6. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, *b@by85 Er 22 år, bor i oppland og vi venter vårt første barn sammen. Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten: Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. *Marthe med Ninjareka:) Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. Onsdag 26. desember 2007 *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. *Lena og Leon: Jeg fyller 25 år på min termin. Har en sønn som blir 2 år 9 desember, så dette blir spennede.. Vi bor like utenfor sandnes, er samboer å har fått heilt nytt hus.. kan ikke lbi bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9520904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. juni 2007 #9 Del Skrevet 6. juni 2007 Terminliste desember 2007 Lørdag 1 desember 2007 --------------------------------------- *Helga-Marie Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Jeg kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80 Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31 Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83 Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent Kine 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark Tyvenlias første 31 år. førstegangsfødende etter 2 IVF. Hammerfest Søndag 2. desember 2007 --------------------------------------- *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 -------------------------------------- *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81 fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:) Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år Tirsdag 4 desember 2007 ------------------------------------ *maren86 Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3 Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 ------------------------------------- *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor 34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar Torsdag 6. desember 2007 --------------------------------------- *Schnygga Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 ------------------------------------- *Mathildaa Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35 Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, Lørdag 8. desember 2007 -------------------------------------- *Starbucks Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *anetteliten Jeg er 22 år, er samboer med en på 26år, venter vårt første barn. vi bor nå i tønsberg men flytter mest sansynligvis til trondheim til høsten. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa Søndag 9. desmsber 2007 --------------------------------------- *Cittycat Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86 Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123 hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 ---------------------------------------- *martheHR Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe Tirsdag 11 desember 2007 -------------------------------------- *anonym&glad Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 --------------------------------------- *Schnuppaa Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07 Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 ---------------------------------------- *rita72 *desember76 *Lady Red Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77 Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 ------------------------------------- *Niddle Førstegangs fødende *Flying Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81 Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 --------------------------------------- *Decembermom Har en datter på 9 mnd *Lessi Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 ---------------------------------------- *Danselettbatterinna m/spire 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07 Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *gravidmeja83 Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *Litlajentå Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82 Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 --------------------------------------- *may-linn Tirsdag 18. desember 2007 ---------------------------------------- *JanneNil *humle *Lulia Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 ---------------------------------------- *lykke79 *mina14 *a lene Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia Jeg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 ---------------------------------------- *linnea123 Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1 E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" Fredag 21 desember 2007 -------------------------------------- *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *Siza Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter på 9 mnd. *April 2006+Desember2007 Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *Tigermor 22.12.07 *kinemiri med spire Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Søndag 23. desember 2007 ----------------------------------------- *Pseudotvillinger Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78 Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73 Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83 jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss Mandag 24. desember 2007 ---------------------------------------- *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0 *cammis80 med spire=) *4 englar små Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 ------------------------------------------ *Bergen81 Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. Onsdag 26. desember 2007 ------------------------------------------ *To streker! Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. *spinellen Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 ----------------------------------------- *stinepinekline Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) Lørdag 29. desember 2007 ---------------------------------------- *newbie Søndag 30 desember 2007 ----------------------------------------- *raregreier Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvere Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? Mandag 31. desember 2007 ---------------------------------------- *Silkemage *anesam jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. detteer vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79 Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. Pia 81*julebabyen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9521343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinna79 Skrevet 6. juni 2007 #10 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også blitt borte for nte gang:) Jeg har termin 10. desember, er 27 år, gift og bor i Lillestrøm. Har en gutt på snart 4 år fra før. Legger noen meg inn eller skal jeg gjøre det selv? Hadde egentlig vært veldig greit hvis en person hadde hatt lyst til å ta ansvar for terminlista og lagt inn nye og endringer i steden for at alle skal kopiere.Da er det fort gjort at noen kopierer "feil" liste så er det påan igjen... Noen som melder seg som terminliste-koordinator? Vi hadde i alle fall det når jeg var med i terminklubb sist og da var det sjelden noe tull med lista... Bare et forslag! Tror jeg har lagt meg inn og forsvunnet igjen i alle fall 10 ganger:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9521459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #11 Del Skrevet 8. juni 2007 Helt enig! Har plutselig forsvunnet jeg også. Blir mye ekstraarbed hvis alle må legge seg selv inn opptil flere ganger...=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9531474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kath gutt07 & jente10 Skrevet 8. juni 2007 #12 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg mangler på 27. desember! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9531756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
twoboys & a girl Skrevet 8. juni 2007 #13 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg mangler på 28.desember Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9534934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrik++ Skrevet 8. juni 2007 #14 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg mangler..har termin 8 desember Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9536580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. juni 2007 #15 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg mangler på den 23 desember. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9509683-terminliste-5-juni-h%C3%A5per-alle-er-med-n%C3%A5/#findComment-9539372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå