Nirvana Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Heisan, sitter her nede på Mauritius og er gravid med tvillinger i 28 uke. I dag kom det helt plutselig litt klar väske ut av skjeden, uten lukt. Nå i kveld har jeg fått litt vondt i den ene siden av magen og magen er veldig spent. Har noen opplevd det samme, har lest litt om dett med for tidlig födsel og akkuratt nå er hodet litt i svime her.
emlyn Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hadde gått til lege jeg... Mauritius eller ei. Kyndig, medisinsk svar på sånt får du ikke her på BIM uansett! Lykke til!
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg hadde gått til lege hadde jeg vært i samme situasjon. Bedre en gang for mye enn en for lite. De sier man kan få ekstra utflod i svangerskap. Jeg opplevde nemlig det samme, klar væske, var helt sikker på det ikke var urin. Jm mente det var ekstra mye utflod, men det viste seg å være vannavgang, litt hver dag. Guttene kom 1 uke senere, ble satt på kur pga fostervannlekkasje. Men jeg var da i uke 37. Mener ikke å skremme deg, det kan være helt uskyldig, for jeg hadde det også slik mye tidligere i sv.skapet. Få det sjekket, så slipper du å engste deg unødig. Lykke til!
elton Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 DRA TIL LEGEN NÅ, hvis du ikke alerede er der!! Jeg tenker vannavgang med en gang!!! Jeg har hatt tidlig vannavgang i begge mine svangerskap og i uke 28 med tvillingene! De kom 4 dager efter, og hadde ikke overlevd uten lungemodning!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå