chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som har erfaring med silikon i puppene og blitt gravide etterpå? Og hvordan har de da blitt? Under og etter svangerskap?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Ingen som har noe erfaring med dette?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 har ikke noe erfaring med det selv, men slik jeg har forstått det er det amming som gjør at puppene fornandrer seg, ikke selve svangerskapet. utenom at de blir større da. men prøv å spørre inne på skravlesiden, der pleier det å være litt mer folk:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Hei. Har selv ikke noen erfaring bak dette men har en venn som ble gravid og hun hadde silikon. Men hennes sine ble vel ikke så mye forandret uten om at det svulmer opp som alle andre tenker jeg.. Hun hadde heller ikke problemer med ammingen siden hun hadde innlegget under/bak melkekjertlene... Men detter er jo noe du bør snakke med en lege om...(en plastikk- kirurg) H*n kan forklare mye bedre med tanke på graviditet etter innlagt silikon...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Ja, dette tenker jeg også på.. Jeg fikk silikon i 2000, og tok snittet rundt brystvorten i stedet for under. Sånn som jeg har skjønt det er det snittet som kan skape problemer for evt amming, men jeg er ikke sikker...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har silikon, fikk det før de to siste gutta ble til. Jeg fikk lagt det inn fra "undersiden" og ikke snitt rundt brystvorten. Jeg ammet som bare det, det gikk kjempegreit. Hvordan det er når man har flyttet brystvorten vet jeg ikke, men jeg er redd for at det kan ha en betydning... Men som sagt, jeg er veldig usikker. Hva med å ta en telefon til en klinikk som gjør disse inngrepene? De vet det sikkert.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Glemte å si at puppene har holdt seg i samme fasong etterpå, de ble bare utrolig ENORME da jeg fikk melka.... )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk for alle svar=) Greit de blir større over perioden liksom men er bekymret for at de skal bli ødelagt etterpå og jeg må fixe dem igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå