<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke vært her på en liten stund for vi bestemte oss for å vente med å prøve igjen.... Men i går tok jeg en graviditets test fra billig tester. Den pakken det er 21 el-tester og 3 grav. tester. På el-testene er ikke testen positiv om det er 2 streker der den ene er svakere enn den andre. Er det sånn på graviditets testene også??? Det var 2 streker og den ene var svakere enn den andre.... føler meg ikke gravid, men er 2 dager over da jeg regnet ut IKM etter positiv el-test..... Ble litt langt men.... Klem fra forvirra og stressa...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 På graviditetstester er den positiv selv om den ene er svakere=) Gratulerer så mye!!=D
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Kommer det 2 streker på graviditetstesten er du nok mest sansynlig gravid ja! Trenger ikke være like sterk som teststreken den. Men jeg hadde nok kjøpt en digital test å sjekket om noen dager.. Men prøver meg med et forsiktig gratulerer!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Dersom en EL test skal være positiv må BEGGE strekene være like sterke. Dersom en graviditets test skal være positiv skal det være en strek, men om den er sterk eller svak betyr ingenting
millymolly&mini Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Har god erfaring med billig tester- strimmel både el - og gravid (har vist rett de gangene jeg har prøvd de)! Høres ut som du er gravid, ja! Forsto at det kom som et lite sjokk, men håper det går bra med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå