Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikker snart for meg åltså.

Har komet inn maur, sånne svarte sukkermaur. De er jo overalt jo!!!!

Skikkelig ekkelt er det. Ikke gøy å ha besøk iallefall, kryr jo overalt...

Noen som har vært borti lignende og blitt kvitt de???

Fortsetter under...

Skrevet

vi hadde masse maur inne for en stund siden. fikk en spray fra skadedyr kontrollen, tror den heter bio eller noe sånnt, som vi sprayet langs gulvlistene inne, og langs grunn muren ute. etter et par dager lå det sikkert flere hundre døde maur utfor, og har ikke sett en eneste maur inne etter det:)

Skrevet

Jeg bruker kanel og de forsvinner fort :)))

Skrevet

Oki, kanel ja. Men hvor i all verden skal jeg begynne tru... De er jo overalt...

Skrevet

Sett ut maurgift så forsvinner de. Fikk mye maur her jeg å, men etter jeg satte ut en sånn boks så er de borte.,

Annonse

Skrevet

Ta først der det er mange.....

Jeg hadde en haug nede i vaskekjelleren, skulle tru det var maurtue der. Sambo tømte halve glasset med kanel og tok ikke lange tida så var de vekk. Har fått maur i stua og så må vel frem med kanel her og ..

Skrevet

Det har vi gjort flere ganger i vår, men det hjelper ikke. blir bare fler og fler...

Skrevet

Jeg fikk litt hetta i forrige uke da jeg plutselig dukket opp små svart maur på kjøkke... jeg troddse jeg hadde utryddet alle inntill jg kom hjem fra jobben dagen etter, Hjelpes... for noen ivrige små kryp.

Nippon maur middel som an kjøes i daglivare reddet oss. Det er no tynt flytende sukker msse som en legger litt her og det i det området som maurene er. De spiser av dette men dør ikke - blir bare litt slappe en stund og så tar de dette med seg til dronningen og så skal de holde seg unna alle sammen.

Jeg trodde ikke helt på dette da mamma kom med denne tuben, men jøss sier jeg bare. Jeg la det ut på ettermiddagen og på kvelden var alle matpapirene med dette klisset fulle av maur, dagen etter var de borte.

Helt sant.. annbefales ettersom jeg ikke har sett de siden.

Løp kjøp :-) ca 40 kr tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...