Nivea30 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg fikk resept på primolut av legen for å få igang mensen, og så skulle jeg ta pergo-tabl etter det. Har ikke begynt på noen av tabl. ennå, men nå har jeg plutselig begynt å blø!? Vet ikke om det er mensen som kommer, men om det er det, vil det da være greit å bare begynne rett på pergo-tab. den 5 dagen med blødning? At jeg da lar være å ta primolut-tab? Noen kloke hoder som vet?
Nivea30 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2007 Dytter denne opp igjen og håper noen vet:)
babyT Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hvis du har begynt å blø nå, og blødningen fortsetter de neste dagene er det nok helt sikkert TR, så da er det bare å starte på pergo. Da treger du jo ikke primolut. De skal jo bare sette igang mensen. Høres ut for meg som om du har fått TR uten hjelp ;-) Ehhh... Litt rotete svart kanskje... Ble du noe klokere av det?
Nivea30 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 ja, ble klokere av dette, takk for svar! Da er det bare å hoppe over primolutene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå