Gå til innhold

19.juni - Kjøkken og Bar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig - nå har jeg ventet fælt på et treff for oss som venter nummer en. Jeg er 31 og veldig klar for å treffe flere som venter sin første baby noenlunde samtidig som meg!

Melder jeg meg på her eller må jeg gjøre det på noen annen liste?

Gleder meg:-)

Hei!

Har ikke vært med på noen BIM treff ennå, men er førstegangsfødende i august og bor i Oslo. Ingen av venninnene mine har begynt å få barn ennå (de fleste studerer, mens jeg ble ferdig kjapt og har vært i full jobb i flere år), så hadde vært bra å delt erfaringer med andre gravide.

Synes det er litt synd at alle treffene for oss augustmødre i Oslo har aldersgrense. Hvor mange år +/- 30 kan man være og fortsatt være velkommen? Jeg er 26 år, gift og er en gammel sjel, hehe ;-)

Hei! Vi pleier å være ca. 10 stk som kommer på disse treffene hver gang og det er veldig hyggelig. Det er én som er 27 år vet jeg, og noen som er 34/35 år, så det er jo +/-. Kom hvis du føler deg en del av målgruppa :) Vi hadde et treff for augustmødre engang hvor det kom 25 stk eller noe, det ble ganske voldsomt. Tror det derfor har blitt snevret inn litt til flere "nicher". Ikke for å være ekskulsive, som noen har påstått, men rett og slett for å være praktiske. Det er få restauranter som liker at man tropper opp med 20-30 stk. Men, treffene er veldig hyggelige og jeg anbefaler dem :) Og for de som føler seg ekskulderte så går det an å invitere til eget treff....Det er ingen som har bestemt at disse treffene skal være de eneste august-treff! (snakker ikke til deg SusyQ, men til dem som har klaget)

hilsen fra en fornøyd treff-jente :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...