Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Kan noen si meg om det spiller noen rolle for egget om jeg har litt feber? Er på dag14.

Føler meg litt forkjølet og har bitte litt feber. Lurer på om det er lurt å ta noe febernedsettende og i tilfelle hva er det beste å ta???

Har tatt pergo denne mnd.og på ultralyden så jeg 3 flotte eggposer, den største var 23 mm Dette var på søndag og jeg har ennå ikke testet positivt på EL testen. Kan noen si noe fornyftig om hva dette kan bety.

kan det være at det er det nest største egget som skal poppe ut, det var på 18mm???? Har hatt rikelig med EL slim igår og idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at grunnen til at ingen svarer er at ingen helt sikker vet svaret.

Men jeg innbiller meg at feber under 39 er ok.

Da jeg fikk pergo ble den største eggposen målt til 24 mm på en fredag, og el-testen slo ut lørdag/søndag. Dette varierer nok fra person til person.

Lykke til!!

=)

Skrevet

Hei på deg kaje. Tror ikke jeg kan svare på alle dine spørsmål men kan jo forsøke.

Hvis du har feber kan du godt ta paracet eller pinex som også er paracetamol. Jeg har ikke hørt at egget tar skade av litt feber.

Ang el-tester: Tester du bare en gang om dag med el-tester? Hvis du ikke har brukt slike tester før og tester bare en gang om dagen, kan det være at du er av de har lh-stigning kun et kort tidsrom. Dermed kan du gå glipp av stigningen. Etter som du har hatt el-slim nå i 2 dager høres det ut som om du har koselige aktiviteter å fylle kvelden med. Tror dere bare jeg sette igang jeg. Etter størrelsen på eggposene å regne brude egget komme når som helst. Da jeg var på gu målte legen egg-posen til 21 mm og han ba meg sette igang.

Jeg har brukt el-tester i over et år. Min erfaring er at jeg har el-slim i 2 dager før el-testen slår ut. Jeg trenger bare teste en gang om dagen fordi testen slår ut både morgen og ettermiddag når jeg har lh-stigning.

Masse lykke til i jakten på gullegget.

Skrevet

Takk for svarene, det var beroligende.

testet positivt på EL test idag.. puhh det var en lettelse ( clearblue). Jeg har begynnt å teste 2 ganger pr. dag da jeg ikke fant lh stigningen forrige mnd.

Noen som vet om peniccilin kan skade sædcellene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...