Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener at denne personen som nok en gang er anonym i denne utdritningstråden av meg skal få en advarsel. Går jo pinadø ikke en dag uten at jeg må lese nicket mitt i overskriften. Eller er det slik at det kun er bare mitt nick som er tillatt å skrive nedlatende om?

Går man inn på kranglesiden så er det vel 7-8 slike tråder hver eneste dag som skal si sin personlige mening om meg. Da svarer jeg selvfølgelig tilbake, men ikke med hets av brukere:-)

Er det så rart at du blir nevnt da? Det går jo ikke en dag uten at du slenger med leppa og snakker dritt her inne. Du mener selv at du er så flink til å ikke henge ut nick, men se på svarene dine. Greit nok at de fleste du kaller opp er anonyme, men allikevel...

Jeg tar meg ikke nær av det du skriver og leser få av dine innlegg. Men når man er så frittalende og frempå som du er, må du tåle å få litt i retur.

Annonse

sitat Embla72:-)

*Jeg tar meg ikke nær av det du skriver og leser få av dine innlegg. Men når man er så frittalende og frempå som du er, må du tåle å få litt i retur.*

Ettersom du leser få av mine innlegg så er du utrolig velinformert om hva jeg skriver. Forøvrig så har jeg selv lagt merke til at den som klarer å lirke ut av seg mest dritt her inne er deg vennen:-)

Var litt ivrig en periode og leste det meste av innlegg her inne, men fant etterhvert ut at livet dreide seg om mer enn dib :-)

Den perioden leste jeg mange av dine innlegg/svar.

Tullebukken... Jeg kan nok lirke av meg mye dritt jeg å, men det er ikke så mange innlegg jeg svarer på her inne. Så jeg ligger nok laaangt ned på lista over de som lirker mest dritt ut av seg...

hehe.. vi har selvfølgelig en intern "lirke mest mulig dritt av seg liste" inne på kranglesiden og merkelig nok så topper du den lista vennen:-)

sammen med anonym. Jeg er ikke nevnt med et ord på den lista en gang:-) Faktisk så er jeg den som gir mest støtte, varme, kjærlighet og oppmerksomhet der inne. altså: jeg bygger faktisk opp selvtilliten til de som ligger langt nede etter at "enkelte anonyme" der inne har tråkket disse damene så langt ned i gjørma som det lar seg gjøre:-)

Mener du at det finnes en verden utenfor Dib også??? Hææææ?????

Kanske skravlere skal la være å irritere seg over krangleinnlegg. Andre klarer fint å hoppe over irriterende innlegg som, "hva skal barnet mitt ha på seg nå???" eller "barnesete skal være bakover eller er man dårlig mor". Tenk om alle skulle irritert seg over slike innlegg........ Kvalm???? Oppriktig er mer riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...