Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Nå begynner det (snart) å nærme seg.. Når skal dere teste? jeg har IKM 16. og har ordentlig lyst til å vente til etter IKM med å teste,men tror det kan bli vanskelig. hvordan gjør dere det? Noen som tror det sitter denne mnd?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 ¨nei det mente jeg ikke:P mente uke 24.. Off, får skylde på varmen..
JordbærMamma Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, er nok varmen som gjør at en roter litt ja... Har IKM den 11. har litt mer troen enn de tidligere månedene, kjenner på en del symptomer, men det gjør jeg jo alltid i disse ventetider, så det blir spennende å se. Skal prøve å vente til onsdag før jeg tester om jeg ikke har fått mensen til da... Har ikke så mange tester denne måneden, så er litt dumt å teste for tidlig da! Hva med deg? Symptomer?
mervis Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 hei hei jenter jeg er veldig spennt det er min 1 pp etter lap jeg har ikm 14 juni har ikke noe symptomer men håper på det beste at spiren er der hehe :) lykke tl alle sammen
mamman te JM og M Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 har ikm 14 juni eller15juni!! veldig spent!! er bare på 1pp da!! :)
Galskapens overhode Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har IKM 15. så jeg tester først den 18 om ikke TR har kommet til da.. HAr ikke hat så lite symptomer før jeg.. så tror nok ikek noe som helst sitter her i gården.. bare å vente til juli med ny pp da.. (ene eggleder ble fjernet etter xu)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har da IKM 16.. som er lørdagen, har veldig lyst til å vente til torsdagen.. (Da tror jeg nemlig jeg skal på BIM treff) Men sjangsen for at jeg tester før det hvis ikke tante ekkel har kommet er rimelig stor. Nei, dårlig med symptomer.. men jeg vil liksom ikke lete helt heller. (forrige gang jeg var gravid hadde jeg alle mulige symptomer, men det forsto jeg ikke før etter jeg fant det ut:P) er jo i min 4pp nå, så hadde vært deilig om det satt, og får termin rundt bursdagen min hvis den sitter:D Håper det ordner seg for alle denne flotte juni mnd.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har bare en test, og den skal jeg bruke på bursdagen min den 10. Det er 4 dager før IKM, så jeg er ikke så veldig håpefull da.. Hvis ikke jeg får mensen til 15, må jeg kjøpe en ny test da.
Shake those eggs 11pp Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 IKM 12 juni. Pleier ikke teste før IKM, men denne gangen lurer jeg litt på om jeg kanskje skal gjøre det alikevel...siden jeg reiser på ferie 12 juni. Får se hvordan det utvikler seg iløpet av dagen, 12 juni. Jeg pleier å få det på ettermiddagen. Vil helst vite det før jeg drar, siden jeg skal reise på tur med en venninde. Tenk om jeg er gravid da, litt av en ferie, og sambo da som skal sitte hjemme og tenke over at han skal bli far..WOW! Vi føler vi har venta lenge nok på å få et positivt resultat nå.
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Har IKM ca 12. juni, men har så godt som ingen symptomer, bare litt øm i puppene og litt oppblåst, men det er jo som PMS. Forrige periode hadde jeg hele registeret av symptomer, men da var jeg jo ikke gravid. Satser på å teste 16. juni, for da skal jeg på fest, men regner nesten med at TR kommer før det. Tror ikke vi klaffa helt optimalt i forhold til EL denne perioden, så jeg jeg satser vel mest på at ferie og fri i juni og juli skal gjøre susen. Lykke til til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå