Gå til innhold

Hva har babyen deres på seg om natten nå i varmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Håkon (7mnd) var skikkelig svett da han våknet og skulle ha mat i natt. Han ligger i pysj med føtter og har dundyne over seg. Ligger alltid med armene over dyna.

Hva har dere på babyene deres om natta og hva har dere over dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt var det så varmt at lillegull på 7 mnd kun hadde på seg bleie, også ligger han i en tynn dynepose, utpå kvelden la jeg over han dyna.

Han er ganske varm av seg han min :-)

Skrevet

kortermet body og helseteppe. dyne over føtterne

Skrevet

hei!

snuppa på 2,5 mnd'er har på seg halvermet body og sokker under dynen i sengen nå som det er så varmt. :)

Skrevet

kortermet body. Dyna sparker han av seg så vi pleier å legge helseteppe over han.

Skrevet

vanlig pysj og et teppe. dyne ble litt for varmt. bare sparker den av seg

Skrevet

Sjarmøren er 9 mnd og sover i singlettbody, sånn som bare går over skuldrene og helseteppe. Så brer jeg over ham dyna når jeg legger meg om det er nødvendig, men det er det sjeldent nå i denne varmen.

Skrevet

Her sover han med kortarma body med litt fot på. Og dyne. Men den er mer eller mindre sparka av. Han er 6 mnd.

Skrevet

Jenta mi på 3,5 mnd ligger i kortermet body. I går lå hun uten noe over til jeg la meg. Da bredde jeg over henne dundyna.

Skrevet

I nattpose av tynt bomullsstoff, og på soveskinn. Muligens helseteppe senere i kveld. Bor i varmehull på østlandet...

Skrevet

Bleie (selvfølgelig...) og kortermet body.

Skrevet

Langermet bomullsbody og fiberdyne.. Er ik akkurat tropevarme om nettene her ennå..

Skrevet

Bleie og pysj, sparker av seg dynen og vinduet er åpent.

Skrevet

Kortarmet body og helseteppe over

Skrevet

på rommet vårt blir det bassstue om sommeren, fordi om vi har vinduet åpent..har bare et lite et da..

så hun ligger i bare bleia med et dynetrekk uten dyne i over føttene:)

hun er 6 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...