Gjest Lenchen Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei, jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, med termin 9. februar. 15.juli skal jeg fly til USA (12 timer). Er det forsvarlig syns dere?
Januarmamma79 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Jeg har termin 21.1 og skal til thailand i juli. Regner med at det skal gå bra. Viktig å bevege seg med jevne mellomrom under hele flyturen, og å bruke støttestrømper.
januar-baby Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jepp, så lenge det ikke er helt opp mot termin, så reis i vei. Leste nylig en artkkel i et av disse fly-bladene ombord på et fly-og det er null problem. Rør litt eksta på deg. Dog, flyene som drar så langt har jo masse tumleplass:)
*RutIetutt* Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det går helt fint:o) Jeg var nettopp på Gran Canaria - da var jeg 32 uker da vi fly hjem igjen. Stort sett er det en grense på fire uker før termin - dette pga av de vil unngå at fødselen starter i luften - men er ikke farlig på noen måte å fly men man er gravid. Ha på deg støttestrømer, drikk mye og rør på deg med jevne mellomrom, så går det så bra:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå