*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Klarte ikke å holde meg,strimlene var kommet i posten. Brukte ikke morgen urin. Kom en lyserosa strek.... Tør ikke stole på den. Nesten for godt til å være sant hvis det klaffet på første PP etter jeg tok ut hormonspiralen. Er det noen som har erfaringer med disse testene? er de pålitelige? Skal ta en morgen urin i morra KLEM
tudeluuu Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer =) Velkommen over på 1. trimester når du er sikker =)
Miania - februarbaby! Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Er de fra billige-tester.dk? Jeg har prøvd de tre dager på rad nå (hehe), og fått en svak rosa strek. Lurer også veldig på om de er pålitelige. Men jeg fikk plutselig en liten blødning i går, som jeg også tror var IKM. Vet ikke helt hva jeg skal tro.... Lykke til! Håper de er skikkelig pålitelige ;o)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Heisann. Bestilte de på babyplan nettbutikken. håper de er sikre :-)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Dytter denne litt for å se om andre har noen erfaringer på denne. Håper det ikke var TR som kom på besøk til deg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå